Apnea

2.6K 136 3
                                    

"Yeol ...Hyung အိပ္ရာေပၚမွာ ခဏ လာထိုင္ပါလား..."

  Yeol တစ္ေယာက္ သူ႔ Hyung အနားတြင္ ထိုင္လိုက္ကာ ..

  "အခ်ိန္ကုိ လည္း ၾကည့္ဦး ...၁နာရီ ေတာင္ရွိေနၿပီ... သူမ်ားတကာ အိပ္ခ်ိန္မွလာခိုင္းရလား...အၿမဲတမ္း ညၾကမွ ေတြ႕...ညၾကမွ ဖုန္းဆက္..ေန႔ဘက္ဆို ရွိတယ္ေတာင္မွတ္တာမဟုတ္ဘူး..စတြဲ ျဖစ္တာလည္း ညပိုင္းႀကီး...ညမင္းသားေရ..   ဒီေန႔ေတာ့ ျပနိလိုက္ေတာ့မယ္...ေရကိုလည္း အခုမွ ခ်ိဳးတယ္... အက်ႌတို႔ဘာတို႔သြားဝတ္လိုက္ဦး ..အေအးမိမယ္..တဘက္ေလးပတ္ၿပီး အလွျပမေနနဲ႔.."

   "ဟင့္အင္း..မျပန္ရဘူးကြာ...စကားေတြ မ်ားမေနနဲ႔.."

  Kris တစ္ေယာက္ သူ႔ေဘးတြင္ ထိုင္ေနေသာ Yeol ကို သူ႔ေပါင္ေပၚသို႔ဆြဲ တင္လိုက္ကာ Yeolရဲ႕ လည္တိုင္တစ္ေလၽွာက္တြင္ အနမ္းမိုးေတြၾကဲေနေလသည္...Yeol လည္း Kris ၏ အနမ္းမ်ားေအာက္တြင္ နစ္ေျမာကာ Kris ၏ လည္ပင္းေလးကို အနမ္းေတြ အားပါးတရ ေပးေနလိုက္သည္...ထို႔ေနာက္ Kris ကသူ၏ ေရစိုေနေသာ ခနၶာကိုယ္ကို  လွဲခ်လိုက္ေလသည္...

  "ဟင္...ဘာလုပ္တာလဲ..."

  Yeol ၏ စကားေၾကာင့္ ...Kris လည္း Yeol ၏ အေပၚတြင္ ေနရာယူထားလိုက္ကာ...

  "ထိုင္လုပ္ရတာ အားမရလို႔..."

  Yeol ကရယ္လိုက္ၿပီး...

  "PlayBoy Hyung" ဟုေျပာလိုက္ေလသည္....

ထို႔ေနာက္ Kris က Yeol ရဲ႕ အက်ႌ ၾကယ္သီးေတြကုိ ခပ္ျမန္ျမန္ျဖဳတ္ေနသည္....Yeol ကေတာ့ Kris  လုပ္သမၽွကို ၿငိမ္ခံေနရသည္...Yeol အက်ႌက Yeol ကိုယ္ေပၚမွာ မရွိေတာ့မွ...

  " Hyung က မင္း ပူေနမွာစိုးလို႔ပါ..Hyung ကိုယ္က ေရေတြစိုေနေတာ့ မင္းနဲ႔ကပိထားရင္ မင္းေအးေနေအာင္လို႔..."

  Kris ရဲ႕စကားေတြေၾကာင့္ Yeol တစ္ေယာက္ မထိန္းခ်ဳပ္ထားႏိုင္ေတာ့ပါ...သူကိုယ္တိုင္ Kris ကို လဲေနေသာ  သူ႔ကိုယ္ေပၚတြင္ ကပ္ထားလိုက္ကာ Kris နား နားသို႔ကပ္ကာ..

" အခု ေအးသြားၿပီ..."

  ဟုေျပာလိုက္ေလသည္...Kris လည္း တစ္ခ်က္ျပဳးလိုက္ကာ Yeol ၏ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကို သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြႏွင့္ တို႔ကာ ထိကာ လုပ္ေနေလသည္....ထို႔ေနာက္ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း Yeol ရဲ႕ ရင္အုပ္ေလးေတြ ဆီသို႔ ကူးသြားေနသည္.... Kris ရဲ႕ လက္ကေလးေတြကေတာ့ Yeol ေဘာင္းဘီ ကို တျဖည္းျဖည္း ခ်င္း ကၽြတ္သြားေအာင္ ဆြဲခၽြတ္ေနေလသည္...သူ႔ကေတာ့ တဘက္ေတာင္ မကပ္ႏိုင္ေတာ့...Yeol လည္း Kris ရဲ႕ တင္ပါးေလးကို ညင္သာစြာ ပြတ္သပ္ေပးေနလိုက္သည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ApneaWhere stories live. Discover now