Capitolul 7

1.7K 37 8
                                    

•inchid ochii.Imi inchid trupul.Nu mai las sa patrunda nimic din afara.
•doamne,da-mi amnezie.fa-ma sa uit de fiecare moment pe care,de fapt,nu l-am avut niciodata.Realizam privind-o-n ochi ca nu el e cel pe care-l iubeam.Si ca,totodata,plangea pentru mine.Ea,definitia tariei de caracter,plangea pentru una ca mine.Abia acum realizez,in mod neironic,ca lucrurile care te fac cel mai fericit sunt,intr-un final,cele care te distrug.
-Stii ce e de cacat in dragoste¿Ca e atat de legata de adevar.

p.o.v Sara
•tristetea din ochii ei.Se ineca in propriile lacrimi.Si simteam ca innebunesc doar privind-o.
•da sa se ridice.Vreau sa o urmez.
-Nu pot.
•imi zice.

p.o.v Rose
•era cea mai placuta ploaie de pana atunci.In momentul ala as fi vrut sa fim noi doua singurele fiinte de pe pamant.Sau sa fugim undeva departe,singure,fara nimic.Tinandu-ne de mana.Deprimant.
•o aud cum deschide usa si se indreapta spre mine.
-Stii,imi e imposibil sa te las singura acum.Imi e aproape imposibil sa stau departe de tine si cand radiezi de fericire.

p.o.v Sara
•i-as fi luat eu durerea fara sa stau pe ganduri.Ma urasc.Pentru ca nu pot.Si ma distruge sa o aud plangand.

p.o.v Rose
-Era perfect cu tine.Vreau sa fim singure.Doar noi.Pentru totdeauna.
-Stii,ma impresioneaza gandurile tale.
-Si pe mine.Cum pot sa fiu asa imatura?
-E cel mai frumos lucru pe care il ai.
•se apropie de mine si imi mangaie obrazul.Zambeste.
•imi atinge gatul cu degetele si ma priveste in ochi.Apoi cu buzele.Ne tot apropiem.Imi desface un nasture de la camasa.Imi atinge pieptul ud.Ne intalnim privirile.
-Cat mai trebuie sa astept pana sa fii a mea intru totul?
•isi schimba expresia fetei intr-o dezamagire atroce si cred ca incearca sa se indeparteze de mine.
•imi ardeau buzele.Corpu-mi nici nu mai tinea cont de consecinte.Nu era razbunare.Era doar iubire.
•si o sarut.O sarut asa cum n-am mai sarutat pe nimeni,niciodata.Pentru ca stiu c-am incercat si am incercat si de fiecare data ma pierd cu firea in preajma ei.Se opreste din sarut si ii simt zambetul pe buzele mele.Si ma saruta din nou.Simteam ca nu ma pot opri,dezvoltam o dependenta bolnava pe care nu eram capabila s-o controlez.Sentimentele sunt complicate si totusi le las sa ma domine.O las sa ma domine.Sa ma umileasca in fata propriei mele persoane.
•si abia atunci realizam ca ea este dependenta mea bolnava.Pentru ca nu mai aveam nevoie de aer cand ma saruta.
•imi cuprinde obrajii cu palmele si invers.Ma privea asa de diferit,asa de doritor si intr-o fractiune de moment ne zambim una celeilalte.Catastrofal de sincer.

p.o.v Sara
•eram pierduta.SI NU STIU CUM MA REGASEAM IN EA DE FIECARE DATA.Dar eram constienta ca trebuie sa ma opresc.Si nu puteam.Era ca si cum corpul meu nu mai asculta de mine,ma impotriveam mie insami.
•ii cobor umerii camasii si pentru prima data am realizat de cand astept sa o vad asa.E asa cum o voiam,un copil dependent.De mine.

p.o.v Rose
•ma ridica in brate.Eram ude din cap pana in picioare,lucru insignifiant pentru cat de repede imi batea inima.Imi atinge spatele de acelasi copac langa care aproape ne-am sarutat mai devreme.
•imi saruta gatul.Imi saruta umerii si imi atinge incet talia.Imi desface nasturii camasii unul cate unul.Isi plimba degetele pe fiecare curba a corpului meu.Brusc,imi curpinde barbia cu mana stanga si ma priveste muscandu-si buza.Ii simt cealalta mana cum coboara usor.Apoi se uita la mine,ii vad satisfactia din ochi si zambeste.

p.o.v Sara
•Stiam ce fac pentru ca stiam ca nu e capabila sa ma refuze.Era speriata.Ii auzeam respiratia sacadata atunci cand ii atingeam gatul,ii priveam expresiile fetei.Cu ochii inchisi,cu gura abia deschisa incercand sa mai respire,ii aud inghititurile seci.Usor,usor se transforma in gemetele care ma excita si pe care le refuz,dar mi-am propus de mult sa nu ma mai las controlata de ea.Suspina lung.Apoi geme timid.Ii scapa un tipat si vad cat de rusinata se simte.
-St..Stii,s-s..sunt [...]
•imi scapa un hohot de ras.
-Stiu.

p.o.v Rose
•eu ma calmez.Ea se opreste.Repede si brusc.Si revine asupra buzelor mele,ezitam de cateva ori si intr-un final ma saruta.

Ploaia s-a oprit.

Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum