ölümcül okul

41 0 0
                                    

Tam çıkacakken telefonum çaldı. Arayan babammış .

Babam benim okuduğum okulun müdürüydü ve devamlı beni okula gel diye arar. Ama ben çok sinir olurum .

Yine şimdi aradıği gibi okula gel diyo. Ben de bugün telefonu açmadım tabi . Neredeyse delirdim artık . Devamlı da aranmaz ama.  Dışarıdan korna sesi geliyordu .Sanırım okul servisi beni almaya gelmişti .Zaten beni almaya gelmese olmaz. Artık hayattan bıkmış , usanmış derecedeydim .Okula gitmek te ne yani  . Okuduğum okulun müdürü babam ve aynı okuldayız. Okula gittim. Ders başlamıştı bile .Direk derse girdim öğretmenden bide özür mü dileyecektim .ASLA .

Tenefüs zili çaldı . Her zamanki gibi çıktım tabi . Okul bana göre değildi . tam merdivenleri inerken bir çocuk bana çarptı .

" Mal mısın oğlum dikkat etsene diye bağırdım " Çocuk üfledi çekti gitti ... Hayat çok sıkıcı gelmeye başlamıştı . Artık tamamen Delirdim .

Aklıma çok kötü şeyler gelmeye başlamıştı . Acaba okuldan birkaç kız alıp bizim eve mi gitmeliydim?

Evet evet . Kızları korkutur onlara biraz oyun oynardım .

Derste bazı kızlara sordum ama cevapları maalesef HAYIR oldu . Derste uyudum öğretmeni dinlemedim . Akşam oldu.  Eve gittik . Evde biraz internette falan gezdim can sıkıntısında adeta ölüyordum . Yarın Cumartesiydi

Yani TATİLDİ .  biraz daha gezdikten sonra yattım .

Sabah oldu annem bas bas bağırıyordu .  İrem İrem diye . Bu sese çok sinir oluyordum . Kahvaltımı yaptıktan sonra biraz balkona geçiyim dedim .

Aşağidaki kızlar oyun oynuyorlardı . Ben 15 yaşındaydım ama onlar ise 13 . Yani aramızda  2 yaş farkı vardı. Hemen aşağı indim aklıma bir fikir gelmişti .

Aşağıya indiğimde kızlar bana dikkatli dikkatli bakıyorlardı . Çok dikkatimi çekmişti .

Kızlara bize gelir misiniz diye sordum kızlardan 3 ' ü olur . Geliriz cevabını bana verdi .

Aklımda olan plan hemen " Dank" etti   .

Sonunda bize geldiler .Onlar görmeden kapıyı kilitledim .Benim odanın içinde bir tane daha oda vardı .Yani şöyle oluyo gardırobu açtığımızda onun arkasında oda var kiler gibi .

O odayı kızlara göstermedim .  Bu planı uygulayacağım için heyecanlıydım .

Kızlar merakla bana bakıyorlardı . Deli zannediyorlardı galiba beni .

Zaten öyleydim . Ve annem , babam ve okul yüzündendi...

PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin