7.BÖLÜM

31 16 0
                                    

  
   Beren ve Derin gelen konuma gitmek için taksiye binerken,Alp onları gördü başka bir taksi çevirerek peşlerine düştü.Beren ve Derin bir deponun önünde indiler.Beren,Derin'e"Asya burada olmalı."diye fısıldadı.

Derin:Asya neden burada olsun ki ve biz nereye geldik?

Beren:Bana not yollayan kişi bana konum attı ben de Asya'nın burada olabileceğini düşündüm.

Derin:O hâlâ sana mesaj mı gönderiyor?Bu iş bittikten sonra konuşucaz!Hadi şimdi içeri!

   Alp depoya girdiklerini gördüğünde peşlerinden gitti.Alp Asya'nın sesini duydu odaya girdiğinde Asya'yı mahvolmuş göz altları şişmiş bir şekilde gördü.Bir anlığına pişman olmuştu yanına doğru yürüdü o sırada X ile gözgöze geldi.Alp Asya'yı çözerken.X kişisi Beren ve Derin'i gördü ve Kafasına kapşonu takıp hızla kaçtı.Beren,X kişisinin kaçtığını görmüştü ama peşinden gitme cesaretini bulamamıştı.Alp,Asya'yı çözdükten sonra Asya ayağa kalkıp Alp'e baktı.

Asya:Bunu yapmış olamazsın değil mi?

   Alp cevap verecek bir yüz bulamadığından kafasını eğer.

Asya:Yapmadım de!Yalan söylüyor de!Birşey söyle sana yalvarırım!

    Asya yere yığılır.Alp tam eğilecekken Beren koşarak Asya'yı kaldırmaya çalışır.Derin sinirlenerek.

Derin:Yine mi ya oğlum sen akılanmayacak mısın?Bu kıza zarar vermek senin hoşuna mı gidiyor!?

Alp Derin'in dediklerini dinlemiyordu, Asya'ya seni seviyorum der gibi bakıyordu.

Alp:Asya ne olursun beni dinle sana yalvarıyorum?
Asya yavaşça ayağa kalkar.

Asya:Asya yapmadım de.....Yapmadım de diyorum sana!!

  Alp kafasını önüne eğer hiç bir cevap veremez ( pişman olmuş olabilir ama son pişmanlıkta fayda etmiyor.)

Alp:Açıklamama izin ver beni dinle.

   Asya dayanamadı ve Alp'e tokatı yapıştırdı.O an deponun içi sadece o tokat sesiyle doldu taştı.Asya Alp'e o kadar nefret dolu bakıyordu ki.Alp son kez sessizce"SENİ SEVİYORUM"dedi.Asya delirmiş gibiydi.Kızlar bile şok içinde Asya'ya bakıyordu.Asya karıncayı bile incitmekten korkan bir insandı.Ağlak bir sesle,

Asya:Sen-den nef-ret edi-yor-um.Duydun mu ALP GÜNAY SENDEN NEFRET EDİYORUM.

   Alp'in gözlerinden usulca gözyaşları süzülür.Asya koşarak depodan çıkar.Beren de  arkasından koşar.

Derin:Bir daha Alp bir daha seni bu kızın yanında görmeyim yoksa olacaklardan ben değil sen sorumlusun!!
Derin kapıya doğru ilerlerken,

Alp:Asya Seni Seviyorum!seni seviyorum!!

  Beren, Aybüke ve Ceren'e mesaj atmıştı.Kızlar onları deponun önünde bekliyorlardı.Kızlar tam arabaya binerken Alp koşarak,

Alp:Beni dinle ne olursun beni dinle.

   Kızlar ve Asya arabaya biner.Alp bir kez daha Asya'nın canını acıtmıştı.Bir insan nasıl bu kadar yakışıklı olup da bi insanın canını acıtabilir.Asya bir kez daha Alp Günay tarafından hayal kırıklığına uğramıştı.Belki son hayal kırıklığıydı belki de ilk...
  
   Aybüke kızları bağ evine götürür.Eve gelirler Beren kızlara olanları anlatır.

Bir hafta sonra

Beren:Bir hafta sessiz geçti okulda devamsızlıklar şimdiden birikti artık gitmeliyiz.

Asya:Benim yüzümden derslerden geri kaldınız.Çok üzgünüm kızlar.

Ceren:Saçmalama anca beraber kanca beraber.

Derin:Of!Yine duygusala bağladınız.

Aybüke:İlk kez Derin'e katılıyorum.Ben arabada sizi bekliyorum sizde toplanın.

    Kızlar eşyaları topladıktan sonra yola çıkarlar.Arabada Feride Hilal Akın-Ayrılık Zor adlı şarkısı çalıyordu.Asya'nın gözlerinden tekrar yaşlar süzülmeye başladı.Herkes dönüp Asya'ya baktı.

Asya:Bana bunu niye yaptı?

  Gözlerinden akan yaşları durduramıyordu.O sırada Derin ve Beren bakıştılar.Ceren ve Aybüke"Neden bakıştınız bilmediğimiz birşey mi var?"

Beren:N....ne hayır birşey saklamıyoruz saçmalamayın.

Ceren:Şuan inandım.

Aybüke:Ne çeviriyorsunuz siz?

Derin:Of!Saçmalamayın.

Aybüke:Bu konu burada bitmedi sonra tekrar konuşucaz şimdilik kapatıyoruz.

      Kızlar tartışmalarını bitirip önlerine döndüler.Kimse yol boyunca konuşmadı.Beren kendini suçlar bir yüz şekli takınıyordu.O an Derin elini tutup ona kafa salladı.Merka etme birşey olmadı ssnin yüzünden değil der gibi.Derin'in evinin önüne geldikledinde durdular.

Beren:Bende sizinle geleyim mi?

Derin:Fena olmaz.

Asya:Teşekkür ederim kızlar.

    Arbadan inerler.Derin ve Beren Asya'yı eve doğru götürüyorlardı.Onlar gittikten sonra Aybüke düşüncelere dalmaya başladı.Sorular kafasını bulandırmaya başladı.

Ceren:Hadi gitmiyormuyuz?

Aybüke:Sence Derin ve Beren tuhaf davranmıyorlar mı?Bize anlatmadıkları birşeyler var.

İntikam mı? Aşk mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin