Hej. Postanowiłam, że będę tutaj wstawiać jakieś swoje przemyślenia, opinie na tematy Marvela. Jestem fanką MCU i niedługo zabieram się za serię X-Men, więc możliwe, że pojawią się jakieś recenzje. Na początek TAG: pytania dla Marvelowiczów, pod koniec postaram się nominować kilka osób. Zaczynajmy!
PYTANIA:
1. Ulubiony bohater płci męskiej?
2. Ulubiona bohaterka płci żeńskiej?
3. Ulubiony film?
4. Ulubiony czarny charakter?
5. Znienawidzona postać?
6. Najmniej lubiany film?
7. Ulubiony ship?
8. Najgorszy ship?
9. Team Cap czy Team Iron Man?
10. Wrażenia po Endgame?ODPOWIEDZI:
1. Mam kilku. Na pierwszym miejscu razem są zdecydowanie Loki i Strange. Uwielbiam też Tony'ego i Petera Parkera.
2. Nie mam takiej szczerze mówiąc. Właściwie wszystkie działają mi na nerwy, a wątki z nimi są strasznie na siłę. Najmniej irytuje mnie Natasza, ale po tej zdradzie w CW podchodziłam do niej już bardziej negatywnie. Mimo wszystko nie powinna ginąć.
3. Iron Man wszystkie części, pierwszy Thor, Doktor Strange, Civil War i Infinity War.
4. Loki! A jeśli nie liczymy go jako czarny charakter to nie mam takiego, wszystkich nie lubię.
5. Praktycznie cały Team Cap działa mi mocno na nerwy xD Tylko Steve'a stamtąd lubię, chociaż prawda, że nie był najlepszy w podejmowaniu ważnych decyzji i czasem się gubił. Ale chyba specjalne miejsce powinni otrzymać Sam, Scott, Clint, Pepper i wszyscy Strażnicy Galaktyki poza Grootem, który jest uroczy < 3
6. Strażnicy Galaktykie vol 1 i 2, Zimowy Żołnierz i Hulk.
7. Starker, Ironstrange, Stony.
8. Pepperony i Stucky.
9. Team Iron Man
10. Mam stasznie mieszane uczucia. Z jednej strony dobrze się bawiłam, z drugiej wiele, naprawdę wiele rzeczy bym zmieniła. Przede wszystkim nie uśmiercałabym Tony'ego. Zamiast Nat powinien zginąć Clint, nie przepadam za nią, ale mimo wszystko zrobiła dla Avengers więcej niż Clint, który dwa razy był po złej stronie i zginął przez niego Pietro i wiele innych niewinnych ludzi. On powinien się poświęcić. Steve nie powinien się starzeć, a już na pewno nie powinien oddawać tarczy, a szczególnie Samowi, który się pojawił nagle i nagle dostał tarczę, chociaż Bucky był z nim od początku. Bucky też nie powinien jej dostać, Steve powinien pozostać Kapitanem. Chociaż już i tak to że spędził ten czas z Peggy a nie ratując Buckiego przed Hydrą ma jakiś sens, to akurat pozytyw. No i... LOKI. POWINIEN. WRÓCIĆ. Tyle.
Nominuję:
cja
@_DanseMacavre_
gadaboutxchrisJeśli ktoś jeszcze czuje się nominowany to róbcie!
Do następnego
(Jeśli macie pomysły na posty to piszcie w komentarzach, a może akurat się zdecyduję)
CZYTASZ
Marvel: Opinie, recenzje, przemyślenia
AdventureJak w tytule. Zapraszam. Okładka pojawi się niedługo!