delirdim

17 0 0
                                    

Gardırobun kapağını açtım. Kızları kolundan tutup direk içriye attım .  Ben kendi kendime delirmiş bir şekilde gülüyordum. Bana bir şeyler olmuştu. Kızlar çığlık çığlığa kalmıştı.

1_2 gün kızları beklettim . Anneleri haber alamayınca polisi aramışlar .

Polis bizim eve gelmişti galiba kızlar bize gelirken birkaç kişi görmüş .

Polis bizim eve geldiğinde annem ve babam çok şaşkındı . Ben ise çok mutluydum  .  Polis benim odama girdiğinde kızların az da olsa sesini duydu .  Kızları bulmuştu .

Annem ve babam durmadan bana bakıyorlardı  .

Ne yapmalıydım acabaaa.

Benim düşunmeme gerek kalmadan babam polislerden birini yanına çağırdı.

Babam bir şeyler söylüyordu polise . Acaba söyledikleri neydi.

Babamın söylediklerinin birkaçını duydum .  Babam benim için  polise deli , psikopat gibi şeyler söylüyordu .

Zaten şaşırmadım . Adam haklıydı da

Polisler çekip gitti . 

Polisleri takan da kim zaten ?

Hiç umursamadım .  Babam ile annem aralarında bir şeyler konuşmaya başladılar .  Ben de kulak misafiri oldum .

Beni hastaneye yatırcaklarını söylüyorlardı .

Ama benim için iyi mi olurdu? Kötü mü olurdu ? Bilmiyorum

Artık delirmek üzereydim . benim için iyi olacak galiba

Ben babam ve annenin önüne atlayarak peki baba diyerek maalesef ki onayladım .

PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin