Market

157 11 1
                                    

Ertesi sabah changkyun yine herzaman ki gibi beomgyudan önce kalkıp elini yüzünü yıkadı ve mutfağa gitti buzdolabı tam takır kuru bakır(jzkskdmskd) boştu changkyun da anahtarlarını ve cüzdanını alıp markete gitmek üzere evden çıktı tam çıktığı sıradada karşısında üst komşusu jooheonu gördü. Jooheon selam vererek "nasılsınız changkyun bey" diye sordu changkyunsa "resmi konuşmamıza gerek var mı aynı yaşta görünüyoruz" dedi jooheon "tamam o zaman nasılsın changkyun" diye tekrarladı. Changkyun " markete gidiyorum kahvaltılık bir kaç bişey alacağım dün yorgunluktan alışveriş yapmayı unutmuşuzda buraya en yakın market nerede tarif eder misin? "dedi
Jooheon gülümseyerek ben de markete gidiyorum(bim e gidin yavrum orası ucuz öğrencisiniz siz) zaten beraber gidebiliriz dedi.
Changkyun markete gelince bir alışveriş sepeti aldı ve içine alacaklarını doldurmaya başladı sadece bir kaç kahvaltılık alacağım diye çıkmış olmasına rağmen şimdi neredeyse tüm marketi satın alacakmış gibi bir hali vardı. Jooheon şaşırarak changkyunu yanına ilerledi ve "sadece bir kaç bişey alacağım demiştin changkyun buradan bakınca bütün marketi alacakmış gibi duruyorsun hadi gidelim yoksa kahvaltı için birazcık geç kalabilirsin" dedi. Changkyununsa o an aklı başına gelmişti çünkü bugün beomgyuyu okula kaydettireceklerdi ama onlar daha henüz kahvaltı bile yapmamıştı aceleyle aldıklarını kasaya sürükleyen changkyun sonunda bütün hepsini ödedikten sonra jooheonla beraber evin yolunu tuttu. Tabii ki aldığı o kadar şeyi tek başına taşıyamazdı jooheon da ona yardım bir kaç poşetini alarak yardım etmişti. Eve geldiklerinde de jooheon a teşekkür edip eve girdi. Girer girmez mutfağa koşup kahvaltıyı hazırladı beomgyu ya bakmaya gittiğinde ise beomgyunun çoktan kalkıp hazırlanmış olduğunu gördü ve şükretti.. İki kardeş kahvaltılarını yapıp beomgyuyu okula kaydettirmek üzere yola koyuldular.

Jookyun + SoogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin