capitolul 1

32 5 2
                                    

era o zi minunata de joi (era seara si sigur nu era joi dar trebuia sa incep misto) cand i am cunoscut. pe ceilalti 6.

comentasem la o postare. postarea care urma sa mi schimbe in viata. unii ar zice in bn, io as zice in rau. ma vede tevu si mi zice 'ia uite-l ma si pe asta cum se baga in seama' pai ma handicapatule normal ca ma bag in seama ca doar sunt harvey. oricum! comentasem asa frms si din prima zi, dar din prima zi, stiam ca o sa fac misto de praji la greu. adica cine n ar face de el?

si totul incepuse sa devina WILD. comentariile erau tot mai multe si mai interesante, mai ales cele ale lui praji despre carina, adv va zic.
ca tot i-am mentionat, cine s praji si tevu? niste ratati misto de care m am saturat deja, impreuna cu alti 4 la fel de ratati ca ei: sira, meat, gusti si axel (de ei nu mi permit sa zic nimic ca mi e frica de sira).

asa si trece asa seara aia si urmatoarea zi in care am parut si eu misto macar odata, tevu (care si luase restrictie odata cu mine) comenteaza la un moment dat 'ba da nu mai bine facem un grup?' (adc asa imi amintesc, credite celui care o zis tbx) si asa s-a format o prietenie MINUNATA. (ne am primit cele mai misto vocaluri pe care nu regret nici acum smrfm si despartirile dintre praji si meat (carne prajita daca stitz engleza si vatz prins) m au emotionat atat de tare incat mai bine nu le citeam, va zic cu mana pe inima!

ba si nu stiu cum sa va zic, dar de atunci am inceput sa tin la toti in parte si adv e ca m am atasat de toti, iar episoadele noastre le veti afla in capitolele urmatoare!

Cei 8 FantasticiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum