טוב אז בפרק הקודם התרגשתי כי הקליפ יצא באותו יום, ועכשיו אחרי שראיתי אותו חייבת לציין שהוא מרגש ומדהים ואני גאה בלואי שלנו.
התחשק לי לשים אותו פה אז תהנו:)~נקודת מבט הארי~
אני יושב משועמם בחדר שלי בחוסר מעש.
הייתי יוצא לשתות או משהו אם רק היה לי כוח להזיז את התחת מהמיטה. השעה כבר 23:00 ופשוט אין לי כוח לכלום.
אני מדליק את הטלפון שלי ומסנן כרגיל הודעות מטיילור הזונה שלא מפסיקה לשאול אותי למה אנחנו כבר לא נפגשים. היא לקחה את הקשר שלנו בצורה מגוכחת, "התאהבה בי" אף אחד לא יכול לאהוב אותי, ובכלל אהבה זה בולשיט אז למה להשקיע בזה? אני בחיים לא אתאהב יותר. זאת אומרת.. בכלל.
אני נכנס לאפליקציה המטומטמת אינסטגרם, שזה משהו שאני עושה רק כשממש משעמם לי, ואני מתחיל לראות סטורי של אנשים דפוקים מהתיכון, כמה כאלה שזיינתי ולפתע הסטורי מתחלף לשל ג'מה.
מסתבר שהיא בהופעה של איזה זמר כרגע. עם.. עם לואי.
לא פאקינג אכפת לי, הם זוג דפוק בכל מקרה. אני מכיר את שניהם ואין לי מושג מה הם עושים אחד עם השני, אבל כמובן שאני לא אגיד להם את זה או משהו.
אני מחליט לשמוע מוזיקה בעצמי ופותח את האפליקציה. הטעם שלי הוא מאוד ספציפי וברור, לגמרי ההפך משל ג'מה. אני אוהב להקות רוק ישנות והיא אוהבת פופ עכשווי. איכס.
כל הזמרים של היום נשמעים אותו דבר, דביקים ומדברים על אהבה בכל שיר אפשרי, איזה מסכנים.
אני מופתע לגלות שאני מחובר לחשבון של ג'מה, אבל אז נזכר שלא מזמן נסענו ביחד והיא שמה מוזיקה מהטלפון שלי באוטו. "לעזאזל" אני פולט. אין לי כוח להתחבר מחדש לחשבון שלי אז אני מחליט להיכנס לפלייליסט הראשון שאני רואה ופשוט לבחור שיר אקראי.
אני לוחץ על שיר רנדומלי בשם "im a mess" הוא של אד שירן, אני די בטוח שזה הזמר האהוב על ג'מה, זה שהיא בהופעה שלו כרגע, אני כמעט צוחק מהאירוניה אבל זה עוד כלום לעומת מה שאני מרגיש שאני שומע את המילים.
And oh, I've only caused you pain, you know"
With all of my words, always beloved
Of all the lies spoke
When you're on my road walking me home"
אני לא יכול להתעלם מהמחשבות על לואי ברגע שאני מגיע לשורות האלה.
אני יודע שגרמתי לו כאב, אני ממש לא גאה בזה! אבל הבן אדם הזה משנה אותי, הוא מזכיר לי דברים מהעבר והקשר הזה לא בריא לי. היה שלב שכל כך רציתי שזה יעבוד, חשבתי שאולי זה יוכל להצליח אבל זה חסר טעם, אנחנו שונים מידי, ובכל מקרה בטח הייתי עושה משהו שהיה פוגע בו והורס את הכל.
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fanfiction"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...