"Özür dilerim"

363 23 9
                                    

Selaaam, umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Multimedia'da gelecek bölümlere dair bir ipucu bıraktım, öpüldünüz..

-------------------------------------------------------------

Lea karşısında duran figürü tanımakta güçlü çekmedi. Et ve bedende, karşısındaydı.

"Leonard" diyebildi sadece, "Burada ne işin var?"

Oğlanın şeytanı andıran muzip bir gülümsemesi, kusursuz bir suratı, derin kahverengi gözleri ve sırtında sonbahar yapraklarına benzeyen iki peri kanadı vardı.

"Gerçekten kardeşini yıllar sonra ilk defa görüyorsun ve diyeceğin tek şey bu mu?" dedi oğlan, yerde bulduğu yaprakla oynuyordu.

"Leonard, kanatlarını gizle, kafayı mı yedin sen?" dedi Lea, onları izleyen kimse olup olmadığını kontrol etti.

"Ah şu 'ben ölümlülere saygı duyuyorum çok seviyorum' hikayesi mi yine?" diye çıkıştı oğlan, istemese de kanatlarını sakladı.

"Leo, yanlış anlamanı istemiyorum ama hiç iyi bir zaman değil. Hem sen ölümlülerden nefret etmiyor muydun? Neden periler aleminden ayrıldın?"

Oğlan dikilmekten sıkılmış olacaktı ki havada süzülüp oturur pozisyona geçti.

"Ah evet, o konuda haklısın bence çok aptallar ama buraya geliş nedenim bu değil. Ailemiz senin için baya endişeleniyor. Yine ölümlülere kendini fazla kaptırmandan korkuyorlar, aynı hatanın ikinci kez yaşanmasını istemeyiz değil mi?"

Lea göz devirdi, "Beni kontrol etmen için mi yolladılar seni?"

Oğlan güldü, "Tatile de ihtiyacım vardı."

Lea başını ellerinin arasına aldı, "Gerçekten bir sen eksiktin." dedi sinirli bir şekilde.

"Hadi ama, beni biraz da olsa özlemiş olmalısın." dedi üzgün surat yaparak.

Lea güldü, "Tabiki özledim ama bu baş belası olmadığın anlamına gelmiyor."

İkili gergin bir konuşmanın ardından sarıldı. Lea kardeşini elbet özlemişti fakat Leonard buraya ait değildi, asla da olamazdı. Lea kardeşinin her zaman peri üstünlüğünü savunmasının ne kadar yanlış bir şey olduğunu söylese de kabul ettiremiyordu.

"Hadi beni arkadaşlarınla tanıştır, çok merak ediyorum." dedi oğlan heyecanla.

Lea kahkaha attı, "Yürümeye başla baş belası."

----------------------------------------------------------------------------------------

"Lea! Seni merak ettik." Bağıran Carmendi, gelip Lea'ya sarıldıktan bir kaç saniye sonra Leonard'ı fark etti, "Bir misafirimiz daha mı var?" dedi gülümseyerek.

"Carmen, bu benim kardeşim, Leonard. Periler aleminden beni ziyareti gelmiş." Lea biraz gergindi.

"Belli zaten, peri tozu saçıyor resmen." konuşan Ash'ti, Carmen ona dirsek attı, "Misafirlerimize saygılı olmalıyız değil mi Ash?"

Arkalarından Isaac çıktı, "Bir kardeşin olduğundan hiç bahsetmemiştin."

Leonard Isaac'e doğru bir kaç adım attı, "Vay canına, bir bariyer" dedi sadece ona bakarak.

"Bunu nasıl anladın?" dedi Carmen, sadece birisine bakarak bunu anlamak imkansızdı.

Lea olayı toparlamaya çalıştı, "Leonard'ın disiplini görünmeyeni ortaya çıkarmak, oldukça nadir bir yetenek. Burada bizimle kalmasında bir sıkıntı yok değil mi?"

Doğaüstü Oda ArkadaşlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin