Ξυπνησα και πεταχτηκα από το κρεβατι περωντας μια βαθεια ανασα.Κοιταξα τριγυρω.Ημουν νεκρη?Οχι δεν φαινοταν καθολου ετσι.Ημουν στο δωματιο μου μονη μου.Η ετσι νομιζα.Απο την πορτα ξεπροβαλε ο Ελαιτζα και ηρθε και καθησε διπλα μου εχοντας ένα ανυσηχο βλεμα.Τι εκανε εδώ ο Ελαιτζα?
-Ξυπνησες.Ειπε.Εγω αρχισα να κοιταω τριγυρω.Ολα φαινοντουσαν διαφορετικα.Ηταν λες και..λες και τα εβλεπα για πρωτη φορα.
-Ηρεμησε και σταματα να κοιτας τριγυρω.Ολα είναι ενταξει.Με δαβεβαιωσε με ηρεμη φωνη ο Ελαιτζα.Τον κοιταξα και για καποιο λογο ενιωθα εκνευρισμενη μαζι του.Λες και ηθελα τοσο πολύ να τον χτυπησω.Μα καλα τι ετρεχε με εμενα.
-Όλα είναι ενταξει?Ο αδερφος μου με σκοτωσε!Φωναξα.Και μετα τα γεγονοντα…της προηγουμενης νυχτας?Η ειχαν συμβει πριν λιγο?Και γιατι ολες οι κουρτινες ηταν κλεισετς τελος παντων?Και τι εκανε αυτος εδώ?Που στο καλο ηταν η Κρισταλ?Γιατι όλα ηταν τοσο μπερδεμενα?
-Που είναι ο Κολ?Ρωτησα εντρομη την στιγμη που η σκηνη με τον Κλαυς να τον καρφωνει ηρθε στο μυαλο μου.
-Θα γινει καλα.Του εβγαλα το παλουκι.Μου εξηγησε.Για καποιον λογο που δεν καταλαβα ξανακοιταξα τριγυρω.Κατι ειχε αλλαξει εδώ μεσα.
-Τι θυμασε από χθες?Με ρωτησε.
-Περιμενα τον Κολ…Και μετα ηρθε..ο Κλαυς..Και τον καρφωσε και μετα με επιασε από τον λαιμο και ειμαι σιγουρη εκατο τις εκατο ότι μου τον εσπασε και.Σταματησα αποτομα και τον κοιταξα καταματα.Αν κανονικα αυτό εγινε χθες θα επρεπε να ημουν νεκρη.Αλλα δεν ημουν.Κοιταξα τις κουρτινες ξανα οι οποιες παρεμεναν κλειστες.Μετα κοιταξα τον Ελαιτζα ξανα.
-Ο θεε μου.Ειπα με τρεμαμενη φωνη.
-Ειμαι βρικολακας?Ρωτησα.Δεν απαντησε αλλα η σιωπη του αρκουσε.
-Η Κρισταλ?Ρωτησα καθως μπορουσα σχεδον να δω την σκηνη μπροστα μου.Την Κρισταλ και τον Ελαιτζα να μπαινουν στο σπιτι και να βρισκουν τον Κολ παλουκωμενο και εμενα….νεκρη?
-Είναι με την Λουνα.Της ειπα ότι θα εισαι καλα αλλα δυσκολευτηκα να την πεισω.Μου ειπε
-Ότι η κολλητ.η της γινεται βρικολακας?Λογικο!Φωναξα.Και μετα μου ηρθε η πιο σημντικη ερωτηση από ολες.
-Πως?
-Ο Κολ.Θυμασε τον παραξενο καφε που σου ειχε φτιαξει?Και εκεινο το ποτο στο μπαρ αφου γυρισατε με τα κοριτσια από το μπανιο?Ειχε