Baba z krajiny punku

167 15 4
                                    

Škola ma ubíja.Ledva prechádzam a oni odomňa chcú neskutočné množstvo vecí.A čo ja môžem za to, že ma pristihli fajčiť?Nemali za mnou loziť.Každý so mnou chce byť kamoš, asi ešte aj tí učitelia.Môžem ich okašlať.Ale ani som sa vám nepredstavila.Volám sa Bernardett Wilsonová, ale všetci ma volajú Becky.Mám skoro 18 a žijem typický tínedžerský život.Fajčím, pijem a niekedy si užijem s chlapcom.Okrem Becky ma volajú taktiež štetka, šľapka či kurva.A čo keď ma baví lámať srdcia toľkým chlapcom.Je to moja vec.Som rebelka.Flákam školu.Neučím sa.Nechodím do kostola.Nemám kamarátky.Mám kamarátov.Chlapca nechcem.Načo mi bude?Zbytočne mu zlomím srdiečko.Síce s nejakým zajačikom sa trošku zabaviť by ma aj bavilo, ale taká sviňa byť až nechcem.Raz som mala dlhší vzťah.S o 5 rokov starším chlapcom.Pred rokom.Nebavil ma taký vzťah.Ja potrebujem žiť.Tak som mu dala koniec.Chlapec, na svoj krutý vek, 21 rokov, to bral veľmi tragicky.Vyhrážal sa, že sa zabije.Nezabil sa.Našiel si inú-totálnu šprtku z našej školy.Smiala som sa na tom tri dni.Možno sa pýtate, kde mám rodičov.Mám rodičov.Sú prísni, ale so mnou si neporadia.Urobili však niečo, čo ma serie doteraz.Prihlásili ma na cirkevnú strednú školu.Len aby som sa polepšila.A oni si myslia, že sa tak stane.Nikdy.Mne život nikto organizovať nebude.Som samostatná, skoro dospelá, rebelujúca a nesmierne sexy punkáčka, ktorú nič neodradí.Ani cirkevná stredná a ani prísni rodičia.Nikto.

Začalo sa to 2.septembra.Nástup do blázinca.Všetci vyzerali ako z príručky slušne vychovaných.Ja jediná som si pripadala ako extrém.Každý sa na mňa pozeral.Vošla som do triedy.Všetci sedeli, takmer bez pohnutia a bez slov.Sadla som si do lavice, ktorá bola úplne vzadu.A vtedy do triedy vošla pipka roka.Blondýna, modré oči, vysoká, štíhla, proste Barbie.Prišla ku mne.

-Zlatino, ty asi nevieš, že táto lavica je moja.

Usmiala sa na mňa ako na čistého debila.Ja som sa vynašla a poobzerala si lavicu.

-Zlatino, ale tu nieje napísané tvoje meno.

-Pozri sa do ľavého rohu.

Povedala a fakt mala pravdu.Mia.Vzala som čiernu fixu, prečmárala jej meno a napísala tam kurva.

-Aha, prepáč.Fakt.

Postavila som sa a sadla si do lavice v inom rade.Keď som šla k spomínanej lavici počula som slečnu Miu hovoriť, že čo si to dovoľujem.Prišlo mi to vtipné.Zazvonilo na hodinu.Do triedy vošiel učiteľ, ktorý mohol mať tak tesne po výške.Tipujem 28 rokov, maximálne.Mal okuliare, vlasy zčesané dozadu a károvanú košeľu.Črty tváre mal celkom slušné.Ak by trošku zmenil imidž, mohol by to byť aj sexsymbol.Sadol si za katedru.

-Vyberte si papier.

Povedal a bolo jasné, že je test.Prihlásila som sa.

-Čo?

Spýtal sa.

-Ja som tu nová.

-A?

-To znamená, že nemám prebraté to čo ostatní...

-To ale nieje dôvod, prečo by ste test nemali písať.

Usmial sa ako debil a postavil sa.

-Ja to ako dôvod beriem.

Všetci sa na mňa pozerali, lebo som asi prekročila hranice slušnosti.

-Ty mi ideš odvrávať?

-Myslela som, že na strednej žiakom vykajú.

-Ja nie.Ten test dnes písať nebudeš.Ale na zajtra sa priprav.

Opäť som sa cítila ako víťaz.Všetci sa na mňa ešte stále pozerali a ja som im vypľazovala jazyk.Napísali test.Zazvonilo.Všetci vychádzali z triedy a ja som vychádzala posledná.Učiteľko ešte stále sedel na svojom mieste.

-Wilsonová?Stojte...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baba z krajiny punkuWhere stories live. Discover now