Kiracı

21 1 0
                                    

"Larry seni lanet olası.nasıl odamı karistirirsin?etrafi niye dagitiyorsun?mektuplari niye aldin?ahh sinir oluyorum sana.pislik..."

"Hahaha viloet sabah sabah guldurdun beni.senin bu komikligin beni benden aliyor canim kardesim."

"Ver su mektuplari pislik.nasil aliyorsun mektuplarimi?"bunlari derken tam merdivenin ucundaydim.az kalsin dusuyordum.

"Heyy violet duseceksin simdi.dikkat et.kuccukken yasadigin sey tekrarlansin istemeyiz dimi tatli kardesim."dedi beni tutup beni pis pis siritarak.

"Mektuplari elinden alio larry i ittim.ardindan odama dogru gittim.bu cocuk benim kardesim miydi?beni sinir etmek icin her seyi yapiyordu.odama girdigimde eskiden buyuk annem felicity nin soyledikleri aklima geliyordu.larry i sevip sevmedigimi sormustu.ben de ah larry lanet olasi zorba.demistim.felicity de bana lanet kelimesini kullanma diye cikismisti.ben de bir sey demeden sadece onun yuzune bakmistim.odama girdigimde felicity nin mektuplarinin eksik olup olmadigina bakiyordum.felicity cok zarif,hos,partilere katilmayi ve parti duzenlemeyi seven,cilgin,deli dolu bir kadindi.onu cok seviyordum.onun eski kiyafetlerini giyiyordum.hos kiyafetleri vardi.felicity nin bir suru sevgilisi olduguna inaniyordum.cok mutlu oldugu ama kalp kirikliklarinin da yasandigi seyleri yasadigini anlayabiliyordum.o bana ozel hayatini anlatmiyordu.ama ben anliyordum gozlerinin uzaklara dalisindan.

Annemlerden cok felicity bakmisti bize.o yetistirmisti.annemlerin hayati biz degil,resimleri ,tuvalleri,boya kalemleri...onlarin hayati resimden ibaretti.cok iyi ressamlardi.ama bizi pek umursamiyorlardiz.alismitim artik buna.larryle birlikte kaliyorduk.annemler genellikle seyehate cikiyorlardi.italya,floransa,venedik buralara gidiyorlardi genellikle.oralarda resim ciziyorlardi.bizi de arada sirada ariyorlardi.onlar cafelerde,satolard ilham perilerini ararlarken kalan son servetimiz de harcanip gidiyordu.ama benim aklima bir fikir gelmisti.ucuruma yakin bir malikane de yasiyorduk.okyanusa kiyisi olan echo kasabasinda yasiyorduk.malikanenin bir de misafir evi vardi.ben de oraya kiraci ariyordum.kasabanin her yerine ilanlari asmistim.bir sey cikacagindan pek umutlu degildim.ama bir sey cikti...

O gun,kamelyede oturmus kitap okuyirdum ardindan yenilenmis eski model araba misafir evine dogru yaklasmisti.araba durdu.icinden bir cocuk indi.benimle ayni yasta gorunuyordu.arabadan indiginde sanki ona seslenmisim gibi bana bakmaya basladi.

Uzun boyluydu.ayrica guclu kasli bir goruntusu vardi..dalgali,gur,kahverengi saclari vardi.esen ruzgar o saclarini dagitiyordu.yuzunu gordugumde begenmistim.bana bakti.ben de ona.

Violet siz misiniz diye sordu?dalgali hos cocuk.aa sanirim sensin ben neely.misafir evini kiralamak istiyordum.bizim malikanemizi inceliyordu.

"Oldukc buyuk bir ev.yalniz misin?yoksa ailen buralarda bir yerlerde mi?"dedi siritarak.

"Onlar gecen sonbahardan beri italyadalar.peki seninkiler nerde?"diye sordum.

"Gulumsedi."haklisin"

Soruma cevap vermemisti.sadece gulumsemisti.ben de"kardesim larry ile birlikte kaliyoruz.ee adimi nerden biliyorsun?"

"Ilanda okumustum.misafir evi kiralik.violet ile gorusun.yaziyordu.ben de kasabadakilere sordum.onlar da bana burayi tarif ettiler.

"Himm ilk ayin kirasini pesin almam gerek.evi gezdireyim."

"Violet gerek yok."deyip elime bes yuz dolar birakti."

"Evi gezmek istemiyor musun?"

"Hayir violet."

"Peki ozaman gorusuruz."dedim.neely de bana siritti.

O gunku tanismamizin beni bir oyuna suruklecegine emindim.kotu seyler olacati.olacakti ama ben ondan kopamayacak kadar baglanacaktim.bunu biliyordum hem de cok iyi biliyordum.neely kotu birisiydi.belki bir seytan olabilirdi.ama ben oyle olmasina ragmen devam edecektim onu sevmeye.onunla birlikte olacaktim.onunla sevgili oldugumda belki bu beni de kotu birisi yapacakti.ama umrumda degildi.yanimda neely olsun yeterdi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Derin sular"zamansizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin