Ay ışığı tüm ışıltısıyla karşımızdaydı bu anın bitmesini hiç istemiyordum..
bi yanım hep onu istiyor bi yanımda ondan uzak dur diyr avaz avaz bağrıyo, ama şarkıdada geçtiği gibi Cok zor bazen avaz avaz susmak. Yaralı olmayan elini tuttuğm için daha sıkı tutmuştum bırakmak istemiyordum,bu müthiş bir histi,gerçeekten inanılmazdı,daha önce hiç böyle bişey yaşamadım..sadece Ay ışığının aydınlattığı bu ıssız sokakta sonunda arabasına varmıştık vardığımız için çok üzülmüstüm, bu anın bitmemesini istiyordum.
"Binmeyi düsünmuyor musun" dedi ses tonu ıssız sokakta yankılasnmıştı, ay ışığı altında gozlerinin icine daha uzun bakmak istiyordum icini okuyana kadar belkide..
" Acarsan binicem" dedim
" acik" diye karsılık verdi.
Arabaya bindigimde bi 10 dakika kadar hic konusmamistik sessizligi bozmaya karar verdim derin bir nefes alarak;
" Beni bi otele bırakirmisin, birazda borc para ama bo-- diyemeden sözümu kesti
" kes sesini"
" bana emir verme " dedigimde cevap vermemisti.
" tamam emir ver ama yeterki sessiz kalma " dedim sakinligimi korumaya calisarak
" Bizde kalicaksin" dediginde tedirgin olmustum kendimi tutamayıp
" bi sürtükle aynı evde mi kalicaksin?" Dedigimde bu soruyu gercekten neden sordugumu bilmiyordum.Bu soruyu sorma cesaretini nerden aldığımida
"Ben alışığım bebeğim,sıkıntı yok" dediğinde gercekten laf sokmuştu,ve ne diğeceğimi bilemedim
" Benim sürtük olduğumu nerden biliyorsun " dedim sorumun sacmalagini gecde olsa farketmistim.
" Kendin soyledin" dedi buz gibi bi sesle
" Hayir bana defalarca sürtük dedin,ayrica o gun o dukkanda bana fahiseymis gibi davrandin"
" bana hesap mı soruyosun?" Kukremisti bi yola bi bana bakmaya calisarak
"e-evet, yani hayir"dedim sonra ekledim
"Sadece soruyorum"
"Canım oyle davranmak istedi,oyle davrandim" uzatma simdi in arabadan
Camdan baktigimda kocaman bi villanin onunde durdugumuzu farkettim,arabadan inince mecbur bende indim, heryer cok karanlıktı, arkadan ayak sesleri gelince reflex olarak Caglarin koluna sarıldım, oyle hızlı sarılmisim ki
" Yavas kızim " dedi kıkırdadı hafiften
"Ya napiyim korktum"
"Benim yanımda korkma demistim"
" yanındayım" dedim koluna daha sıkı sarılarak
Gülümsediğini farkettim , gülumsediginde cikan gamzeleri o kadar güzeldi ki 24 saat oturup gülusunu ve gamzelerini izleyebilirdim, Ceneside cukurdu zaten.
"Ayak sesleri nerden geliyor ya" dedim
" bekcidir" dedi sarıldiğim koluna bitane gecirmistim
"MAL" , "madem biliyodun niye soylemedin"
" sormadın ki" dediginde birazda olsa ona hak vererek daha fazla uzatmamak icin cevap vermedim..
Ardından arka kapı olduğunu düşündugum bi kapıdan iceri girmistik,eşiğe takılınca istemsizce "ay" gibi degisik bi ses cikarmistim bana dönerek isaret parmağını dudağına bastırarak;
"Şşş sessiz ol herkes uyuyo" dediginde istemsiz olarak ağzımı elimle kapattım.
Ardından uzun bi merdiven cıkıp sonunda bi odaya ulaştık kapıyı actıktan sonra gir işareti yaptı ben de onun onunden gectim. oldukça yakınlaşmıştık,heyecandan ölebilirdim o an ama hemen hızlı adımlarla girdim ve o anın uzun sürmesini istesemde kendime hakim olmaya çalıştım ve başardığım için kendimle gurur duydum.
Içerisi oldukca genis bizim ev kadar bi odaydı resmen geniş 2 kisilik bi yatak ,köede bi gitar tam karşımda bi banyo vardı yatağın sağına düsen duvarda kocaman bi gardırop vardı.
"Odan güzelmiş" dedim sessizliği bozarak
"Biliyorum" diye yanıt vardiğimi bozuldugumu belli etmeden
" Banyoni kullanabilirmiyim" dedim
" Oda senin ,rahat ol" dedi ardıdan banyoya girip kapıyı kilitledim çünkü biliyordum,tesekkur etmek istesemde "tesekkur etme" diyecekti.neyse.Banyoya girdikten sonra hemen uzerimdeki, ust uste giyindigim tisortleri cikardım, vucudumu kösede duran ıslak mendille sildim, ıslak mendili ve yirtık tisortumu cöpe basıp Çağlar'ın tişörtünü yeniden giyindim.Aman Allah'ın bu tişort müthiş kokuyordu,gerçekten kokusu baş döndürücüydü.
Yüzümu elimi sabunla iyice yıkayıp, o an aklıma geldikce daha hizli yikiyordum boynumu ozellikle o pic boynumu opmustu.iyice yikayip tirnakklarimla kaziyordum artik, gozumden yaslarin bosaldigini farkettim tekrardan yuzumu yikayip , kurulanıp kapıyi actim, Caglar sadece boxerla yatakta uzaniyordu ben yatağin sol tarafinda kalan uzun kkoltuga dogru yurudum ve koltuga oturdum.
Elinde telefon vardı,yüzünü telefondan kalırmadan
"Sen gec yataga ben orda uyurum" dediginde gulumsedim
" ben ya--
"Lafımi ikilitme aycan"tıslamışti,hala telefona bakıyordu
"Peki tamam" dedim tekrardan saga dolanarak yanina oturdum.
Altımda ince yorgani kaldırip , icine girdim ve oturur vaziyete gectim
"Simdi tesekkur ederim diycem ama"
"Bana tesekkur etme, unutma ayrıca hepsinin birer karsılıgı olucak, bana odiceksin" dediginde yutkunamadım.
"Na-nasıl odiycem?"
"Istersen tek gecede ? Bu gece mesela ,istersende baska bi zaman baska bi dedigimi yaparak" ardindan basini kaldirip goz kırpti tekrar telefona bakcaktiki ani bi sekilde kafasıni kaldridi.
"Aycan sen naptin " bagirmisti' cenemi saga sola cevirip elini yanaklarimda gezidiryordu
" naptin sen salak " dedi ardindan kolumdan cekistirerek banyoya goturdu buz gibi suyu boynuma carpti sonrada yuzume
"Naptin kizim sen boynuna, kanıyordu"
" seyy ben o adam boynumu" dedim lafımı kesti
" Şşş tamam " dedi beni göğsüne bastırarak kollarıyla sardı bende karsılık verdim sımsıkı sarılıyorduk hemde sımsıkı.Ciplak ve boxerlı vucuduna sarıldigim icin utansamda bırakmak kendimi çekmek istemiyordum,daha sıkı sarildikca erkekliginide hissedebiliyordun cunku bu durum kizarmama neden olabilirdi.
"Ben yanındayım artık korkma" dediginde gozlerimden yaslar suzulmeye basladi o an aklima geldi o anı kolay kolay atlatamiyacağıma eminim gogsunu gozyaslarimla islatmistim,daha sıkı sarıldım sanki hic birakmicakmisim gibi, butun gece boyle kalabilirdim butun hayatim boyunca hatta.
"Kızım dur yavas bogucaksın" dedi kıkırdayarak
"Beni yanından ayırma o zaman" dedim bi onceki cumlesine karsilik vermek icin
"Yanımdasın suan ve gerisi dusunme" dedi sesi dusmustu gozlerimi sımsıkı kapattım kokusunu cigerlerime doldurdum, aldığım nefesi geri vermek istemiyordum, kokusu cigerlerime dolsun taşsın cigerlerimde bayram etsin istiyordum.kokusu gercrkten muthisti.
" suan yanindayim peki ya sonra"? Benden ayrildi boyumu boyuna denk getirmek icin biraz egildi alnını alnima dayadi
" anı yaşa sadece anı yaşa"
" hep yanımda ol Caglar " dedim ona tekrardan sarılarak...
ciceklerim yarin" bayram ozel" bolumu gelecek insallah yada 2. Gun sizi seviyorum yorum ve vote birakmayi unutmayin.: ))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Gibi (Tamamlandı)
Teen FictionAy güneşten izinsiz ışığı kullanınca; yıldızlar mahkemesi Ay'a kıyamete kadar gündüzleri yasaklamış..Ay o günden beri yalnızların gündüzü , gecelerin aşkı olmuş.. .. "İşte böyle bişeysin bende, hem içimdesin hem düşecek gibisin, tıpkı bir nefes gib...