Dimineata cand m-am trezit, am inceput sa ma uit in jur, apoi m-am uitat la ceas care arata ora 11pm.Nu pot sa cred! Am intarziat la scoala! M-am ridicat grabita din pat si am fugit in baie.Cand m-am privit in oglinda am vazut un biletel pe lipit pe oglinda.
~Am vazut ca dormi adanc si mi-a fost mila sa te trezesc. Azi mai bine stai acasa si te odihnesti! H~
Nu imi venea sac red! In acel moment as fi putut sa-i sar in gat la Harry si sa-l strang pana nu mai are are, asa de dragut era.Am fost foarte recunoscatoare ca ma lasat acasa de data asta.
Am pus biletelul pe noptiera, apoi m-am intors in baia ca sa-mi fac un dus.
Dupa ce m-am schimbat de pijamale, am coborat in bucatarie ca sa manc ceva, deoarece muream de foame.
Din fericire am gasit frigiderul plin, asa ca nu m-am stresat de loc in privinta a ce sa manc.
Era de abia ora 12, iar Harry trebuia sa se intoarca la 3.Ce ma fac 3 ore? Sigur voi murii de plictiseala pe canapea sau voi sta in pat cu laptopul.Nici una dintre variante nu suna prea interesant, dar trebuia sa fac ceva pana vine Hazza.
Dupa ce am facut curat in bucatarie, am mers in sufragerie si am pornit televizorul, dar nu era nici un post fain sau ceva emisiune interesanta.Astfel am inchis televizorul si am plecat in camera, unde mi-am luat laptopul si m-am pus in pat. Dupa 20 de minute de m-am plictisit si de asta, asa ca mi-am facut ordine printre lucruri si am decis sa merg la plimbare.
Soarele batea foarte tare, asa ca mi-am luat ochelarii de soare, negrii Ray-Ban.
Am decis sa ma duc din nou in parcul care l-am descoperit azinoapte.Nu era multa lume pe strada, ba din contra era chiar pustie zona.Deparca nu locuia nimeni in casele mari si luxsoase din vecini.
Cand am ajuns in parc, nu m-am oprit in acelasi loc, ci am mers mai departe sa vad intregul parc.Nu era un loc mare, era doar un parc mic si obijnuit, dar era dragut si imi placea ca avea multi copacii si un mini lac in mijloc.
Dup ace am analizat tot parcul, m-am asezat pe o banca langa un copac mare, care imi tinea umbra si racoare.Mi-am scos telefonul si ma uitam mirata la mesajele si apelurile pierdute.Toate erau de la Louis.Nu prea ma interest ce mi-a scris, dar un singur mesaj mi-a atras atentia si ma enervate rau de tot.
~Nu stiu de ce nu ai venit azi la scoala, dar daca aflu ca e din cauza lui Harry si nu esti bine, daca ti-a facut ceva, atunci jur ca il omor! Si nu uita draga Zoe, azi trebuie sa ma ajuti la lectii! Zimi adresa ta noua! Lou~
Cine se crede el? Adica cum poate intitula asa ceva despre Harry?! Nici macar nu ma cunoaste! Nu pot sa inteleg de ce imi pasa de ce zice! Si ce problema are cu Harry?
Dupa ce am citit mesajul, mi-am pus telefonul la loc si m-am ridicat.
Doream doar sa fiu singura si sa fumez o tigara, asa ca m-am indreptat spre iesirea din parc. Am luat primul taxi care l-am vazut, apoi i-am spus adresa, soferului si astepata sa ajung la destinatie. In 40 de minute am ajuns la locul meu preferat unde imi placea sa stau cand nu stiu ce sa fac si cand simt ca lumea nu mai are sens. I-am platit taximetristului si m-am indreptat spre portile mari de fier, pe care scrie mare NU INTRATI!
Locul meu preferat era un parc de distractii parasit.Ziua nu era nimeni acolo, doar noapte se mai dau petreceri sau se organizeaza curse de masini.
Era un loc uitat de lume si numa bun ca sa te relaxezi, cel putin pentru mine.
Am mers pana la cel mai inlat roller-coaster si m-am asezat sub el, rezemat de un stalp. Mi-am scos pachetul de tigari din buzunar, apoi am aprins una.
CITEȘTI
Scars
Teen FictionDe cand era mica, a fost inconjurata de oameni drogati, beti si violenti care i-au distrus familia. Zoe este o fata cu un trecut destul de dureros si greu , dar Harry o ajuta sa treaca peste, fiindca o iubeste. Ea se indragosteste de Louis, cel mai...