⚠BECAUSE...⁉
အျပံဳး.........လူတိုင္းျပံဳးၾကသည္မဟုတ္လား...။အျပံဳးတစ္ခုဆီတိုင္းမွာ အဓိပၸါယ္တစ္ခုဆီ ႐ွိေကာင္း႐ွိႏိုင္ပါလိမ့္မယ္....။ကိုယ္ရဲ႕အျပံဳးကို ကိုယ္ကိုတိုင္သာ အမွန္ဆံုးအဓိပၸါယ္ဖြင့္ႏိုင္လိမ့္မည္...။အတူညီေသာ လူမ်ား၏...မတူညီေသာခံစားခ်က္ေတြေနာက္က...မတူညီေသာအျပံဳးမ်ားသည္လည္း...မတူညီေသာ အဓိပၸါယ္ေတြျဖင့္ ကြဲလြဲေနလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါလား..............။
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••"ဟယ္...ႏွင္းဆီပန္းေလး...လွလိုက္တာ...ငါ့ကိုေပးဖို႔လားငထက္....."
လမ္းေကြ႔ေလးတစ္ေနရာတြင္ ထက္ေကာင္းယံ ျပန္အလာကို ေစာင့္ေနသည္က လေရာင္ျခယ္ ႏွင့္ ဘုန္းေနေသာ္....။ ထက္ေကာင္းယံ လက္ထဲမွ ႏွင္းဆီပန္းအား...အေရာင္လဲ့ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ၾကည့္ရင္း...စကားဆိုလာသူက လေရာင္ျခယ္....။ လမ္းၾကားေလး၏ အုတ္နံရံတြင္ မွီလ်ွက္ ေျခေထာက္တစ္ဖက္အား နံရံတြင္ေျမႇာက္ကပ္ထားရင္း...နားၾကပ္တစ္ခုျဖင့္ သီခ်င္းနားေထာင္ေနေသာ ဘုန္းေနေသာ္ က သူ၏လက္တစ္ဖက္အား ေျမႇာက္ျပရင္း...ထက္ေကာင္းယံ အား ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္....။ ႏွင္းဆီပန္းဆီသို႔ လွမ္းလာေသာ လေရာင္ျခယ္ ၏လက္အား ထက္ေကာင္းယံ ပုတ္ခ်လိုက္ရင္း....
"နင့္ကိုငါက ဘာကိစၥေပးရမွာလဲ..."
"ေၾသာ္......အဲဒါဆို နင္က ငဘုန္းကိုေပးဖို႔ဝယ္လာတာမို႔လား....အဟင္း...ငါသိပါတယ္...ငါသိပါတယ္...."
မဟုတ္မွလြဲေရာ...ဆိုတဲ့အၾကည့္နဲ႔ၾကည့္ရင္း...လက္တစ္ဖက္က ခါးေထာက္..တစ္ဖက္ကက်ဳပ္နားရြက္ကိုဆြဲကာ ေျပာေနေသာ မိျခယ္အား..............
"ဟဲ့..ဖယ္စမ္းပါ...နင္ကေလ...ထင္ရာေျပာဖို႔ဆို ႏွစ္ေယာက္မ႐ွိဘူး...၊နင့္ဘိုးေအ ငဘုန္းက ဘယ္တုန္းက ပန္းႀကိဳက္ဖူးလို႔လဲ...သိရဲ႕သားနဲ႔..."
"အဲဒါဆို ဘာလုပ္ဖို႔လဲ...."
က်ဳပ္ကို ခပ္ေထ့ေထ့ၾကည့္ရင္း ေမးေနေသာ သူမအား...က်ဳပ္လဲ ဘာမွျပန္မေျဖပဲ...ၿငိမ္ေနတုန္း......
YOU ARE READING
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............