Jimin szemszöge:
~5 hónappal később~
-Jimin hyuuung!Nem láttad azt a kék ingeem???-üvölt le Jk az emeletről nekem a konyhába.
-Kellett volna??-kérdezek vissza.
-Jó lenne ,mert azt akarom felvenni!
-Ne üvöltözzetek ,mert esküszöm feltápászkodok az ágyból ,de lesz ne mulass!-szól közbe Suga.
-Ne mulass?Elmarad az esti buli?-fordul ekkor felém a konyhában mellettem pakolászó J Hope.
-Dehogy is...Jesszus Hobi ne legyél Jungkook 2-nevetem el magam.
-Oh..oké...Akkor miután elpakoltunk itt, megyünk?
-Igen.
-Okés-mosolyodik el végül csapatunk napsugara ,majd pakolászik tovább.-Aucs..Basszus!-káromkodja el magát Hope ,mikor épp "kiosonnánk" a lakásból ,hogy végrehajtsuk az előkészületeket a ma estére ,ám mivel ez nem mehet csak úgy egyről a kettőre ,hiszen miért is...
Hobi sikeresen fennakadt az ajtó kilincsben ,ami így visszarántotta.
-Shhh..Bazd ki!-csitítanám ,ám mikor ő elhalgat ,belőlem tör ki a nevetés.
-Ezt nem hiszem el...-morgolódik J-Hope mikor kiszabadítja magát a kilincs fogságából.
-Hát én se...-jelenik meg V ,aki döbbent tekintettel néz hol rám ,hol Hobira-Ti komolyan le akartok lécelni nélkülem?Tudjátok ,hogy szeretek csavarogni...
-Mi nem...-kezdeném ,ám ekkor ismét lépteket hallok a lépcső felől ,így egy hirtelen mozdulattal inkább kirántom az ajtón a még melegítőben és papucsban lévő Tae-t is az ajtón és becsukom azt.-Wooow....majdnem elestem-fújtat Taehyung ,de aztán mintha mi sem lenne egyértelműbb elindul a kocsi felé-Na akkor megyünk?
-Még mindig nem fogtam fel teljesen ,hogy tényleg eljöttél velünk pizsamában-vigyorog a hátsó ülésről Hobi Tae-ra.
-Most mé'?Nincs ebben semmi.Meg amúgy is ez melegítő ,nem kifejezetten pizsama-magyaráza V ,majd tovább bámul kifelé az ablakon-Amúgy most hová is megyünk?
-So-Young ma érkezik vissza az európai kisturnéjáról és őt fogjuk meglepni-magyarázom Taehyung-nak ,majd ezután még pár percig utaztunk.-Aaaaztaaaaa Jimiiiinieee ez ÓRIÁSIIII!!-visítja Tae , mikor már befelé pakolunk az autóba.
-Ja...Tényleg az...-helyeselek nevetve-Lehet már túl nagy is...
-Mi?Dehogy is!-vágja rá Hope-Hidd el ez minden lány álma.
-Egy csomó óriás héliumos lufi?-értetlenkedek ,mert szerintem amivel mára So-Y.-nek készültem ,nem valami nagy szám.
-Meg ez a sok klassz kaja , az óriás plüss, meg a videó amit tegnap este vágtál össze Yoongival..Az egész nap amit leszerveztél.So-Young el fogja dobni az agyááát!!-üvölti boldogan Hobi ,majd mivel végeztünk az utolsó cuccok bepakolásával is elindultunk vissza a dormba.-Jimin ssi!! Itt jók lesznek a lufik?-kérdezi Jungkook a nappaliban rendezkedve.
-Jaja szuper.Jin ,hogy haladsz a pohár desszertekkel?
-Haladok-érkezik a válasz-Még 2 van hátra.
-Remek.Yoongi kivetítő kész?
-Kész.
-Oké nagyon jók vagytok srácok.Viszont..Hány óra van?-fordulok ekkor a falióra felé ami fél 3-at mutat.
-Basszus...Nekem indulnom kell, 10 perc múlva leszáll a gép...-mondom gyorsan ,majd miután mégegyszer mindenkinek eldarálom milyen teendője maradt ,indulok is a reptérre.Kookie: na ott van már???
Jiminie:Nyilván azért írogatok neked vezetés helyett😂
Kookie:Jól van már na😒😝Ha indultok írj és elbújunk.
Jiminie:15 perc az út innen hazáig.Addig bújdostok?😅
Kookie:volt ,hogy 1 óráig bújkáltunk Taehyunggal és Nam-mal a szekrényben Jin hyung elől ,mert eltörtük az étkészletét...Hidd el kibírunk 15 percet 😉🤫
Jiminie:Szóval ti voltatok!És végig néztétek ,ahogy Jin kitakaríttatja velem Hope-al és Sugával az egész lakást?!Mocskok!Ezt nem felejtem ám el!🖕🏻😠
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
AcakMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...