1

41 5 2
                                    

- Miss Jessie, chiar nu cred ca tatăl tău ar fi de acord cu asta. Spune Nana clătinând din cap și îngustându-și ochii dezaprobându-mă.

- Pai atunci ar fi bine dacă nu ar afla prea curând despre asta, nu? Îmi las capul pe spate și rad cu poftă.

- Eu plec. Nu vreau sa ma mai implic în toate prostiile pe care le faci. Sunt curioasa când îți va veni mintea la cap.

Nana se ridica de pe podea unde eu încă stau cu picioarele încrucișate și foarfeca mare în mana și ma gândesc serios dacă sa merg pana la capăt sau nu.
- Nana, nu uita, dacă întreabă cineva, am fost cu Allison in oraș și acolo am rămas pana seara târziu. Ok? Zâmbesc și ii fac semn din ochi.

- Pfff.... Copil sălbatic ce ești. Spune și deschide ușor ușa pentru a se asigura ca nu este nimeni prin preajma.

Sunt sigura ca mai mult se teme pentru ea acum, decât pentru mine, cu toate ca știu ca ma iubește ca și pe copilul ei. E și normal de vreme ce m-a crescut de când aveam 4 ani. De la vârsta aceea frageda am rămas doar eu și tata, caci mama a simțit ca tinerețea ei nu merita sa fie irosita pentru un copil plângăcios și o casa mare de întreținut. Asa ca Nana a fost doica mea și, mai ales, mama mea.



Stau deja de jumătate de ora în aceeași poziție și deja simt cum încep sa amorțesc . Nu ma pot hotărî dacă sa fac asta sau nu. Știu ca e o copilărie și, după cum îmi spune Nana mereu, am ajuns la 20 de ani dar mintea mi-a rămas undeva blocata pe la 15.
Ma gândesc la toate motivele pentru care am vrut sa fac asta și sa cântăresc cât mai bine ceea ce fac.
Dar parca, oricât de mult m-aș gândi la asta, Audrey merita tot ce i-am făcut pana acum și încă mult mai mult.
Asa ca iau foarfeca de lângă mine și încep. Prima „victima" este noua ei bluza de la Gucci. Bineînțeles, cumpărată de tata. De când a reușit sa ii sucească mințile tatălui meu, aceasta a avut grija sa își asigure un dressing generos și carduri cu credit nelimitat. Iar tata i-a făcut toate poftele chiar dacă Audey are jumătate din vârsta lui și arata exact ca o tarfulita ieftina. Și se și poarta ca una.

Rand pe rand cad prada maniei mele genți și pantofi de firma, haine de designeri renumiți din colecțiile noi, lenjerii de mătase și cam jumătate din tot dressingul ei de nevasta bine aranjata de Hollywood.
Termin de tăiat abia când îmi obosesc degetele și le simt încleștate pe foarfecă și oftez răpusă de oboseala. Soarele a apus demult și știu ca cei doi îndrăgostiți vor ajunge cât de curând asa ca ar cam trebui sa ma car cât mai repede de aici. Știu ca Nana ma va acoperi, la fel și Rosa, menajera noastră, dar când Audrey va vedea dezastrul din dressing nu va avea prea multe variante pentru a ghici cine a fost capabil de asa ceva.

Încep sa rad pe înfundate gândindu-mă la reacția ei și deschid ușor ușa pentru a ma asigura ca nu a ajuns nimeni acasă încă. Probabil ca Miss Diva va vrea sa plece iar ultima de la petrecerea de la familia Byron, cea mai bogata de pe Hollywood Avenue, mereu rămâne ultima ca să fie sigura ca a reușit sa atragă toate privirile și sa se dea cu nerușinare la toți tinerii burlaci de la petrecere.

Ies ușor din casa și ma îndrept cu pași mărunți ca de pisica spre garaj, unde iubirea mea ma așteaptă. Cea mai mare iubire este masina mea Porsche fără de care nu îmi imaginez viata, cea care mereu mi-a fost alături în numeroasele mele fugi de la locul „incidentului".

Scot cheile din geanta și deblochez mașina îndreptându-ma spre portiera ca să pot fugi la timp din calea tornadei ce va veni curând. Deschid ușa și ma urc pornind mașina în timp ce ii mulțumesc lui Dumnezeu ca l-a făcut pe tata atât de bogat încât sa îmi permit o mașină silențioasa și rapida ca să ma pot evapora cum trebuie .

Rich and famous Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum