*Wstęp*

12 2 2
                                    

Witam,
chciałabym przedstawić Ci moją nową powieść w której będziesz decydować co może się stać w następnym rozdziale. Z początku uprzedzam, że to będzie książka nie koniecznie oparta na faktach. Bardzo chętnie przyjmę od Ciebie jakieś sugestie na jakieś zmiany lub pomysły. Dla mnie najważniejsze jest to by Ci się podobało i był zaciekawiony ciągiem dalszym.

Z góry pozdrawiam i zapraszam do wstępu
Autorka

*

W naszym świecie większość ludzi umiera z powodów naturalnych, przez wypadki i tym podobne, a pewna garstka ludzi umiera na depresję. Depresja to choroba, która sprawia, że ludzie popełniają samobójstwo, czyli umierają. Można na to umrzeć, można to leczyć, ale ciężko się z tej choroby wychodzi i jest nikła szansa, że będziemy wtedy w pełni normalni.

W mojej rodzinie jest coś co odpowiada za tę chorobę. Może nie coś, ale ktoś, raczej duża grupa osób. Nękają nas od wielu wieków i dalej nie jest im dość. Żywią się nami, naszym strachem, naszą chorobą. Oni są powodem tego wszystkiego.
Czasem zastanawiam się co taki seryjny morderca ma w głowie, o czym myśli, jak wyglądają jego sny, jego codzienne życie. Jakoś nigdy nie otrzymałam na to odpowiedzi. Obawiam się, że nigdy jej nie otrzymam.
Mój tata pracuje jako naukowiec i lekarz dla ASP (Agencji Spraw Paranormalnych) ma różne zadania i nigdy nic o nich opowiadać nie chce. Mówi, że to dla mojego dobra, a ja wiem i tak czym się zajmuje. Zajmuje się badaniem przestępców, nie takich którzy coś ukradną, tylko raczej seryjnych morderców, nadludzi, obcych, ogólnie wyrzutków. Osoby które się za bardzo wyróżniają od społeczeństwa są przenoszone do miejsca w którym mój tata pracuje, nie wiem co z nimi tam robią mogę się tylko domyślać.
Moim największym marzeniem i jest zostać psychologiem, zawsze mnie interesował człowiek i to co ma w głowie. Ludzki mózg jest największą zagadką tego świata, a ja chcę trochę poznać jego tajemnic, szczególnie ludzkiej psychiki, ludzkich problemów, które są w stanie wywołać wielkie zmiany na tle psychoaktywnym.
Łatwo poznać człowieka z wyglądu, zachowania, można być przekonanym, że zna się te osobę jak własną kieszeń, ale w głowie danej osoby kłębią się różne rzeczy, różne problemy, różne myśli, różne uczucia, pragnienia, czasem są to rzeczy tak straszne, że nawet ta osoba sama się siebie boi. Czasem może się jednak okazać, że tak naprawdę nie znamy tej osoby, bo tak naprawdę może być kompletnie innym człowiekiem.
Obecnie jestem na ostatnim roku studiów o kierunku psychologiczno-pedagogicznym, planuję zostać psychologiem i pomagać ludziom, badać ich, znajdować przyczyny ich problemów i od razu do nich rozwiązania. Moje plany na przyszłość są bardzo rozbudowane, mam je zaplanowane od początku gimnazjum. Trzymam się ściśle mojego planu mojej wizji przyszłości może mnie uda się zbawić świat, nędzne marzenia, ale trzeba jakieś mieć.
Mam na imię Anastazja, pochodzę z rodziny polskiej. Urodziłam się w USA w stanie Montana.

PS.: Jeśli dopatrzysz się błędów to przepraszam 😅 Mam dysmózgie 😂

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 21, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Love Story *Creepypast*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz