Prolog

40 0 0
                                    

Hejcia skarby,wybaczcie że tak dziwnie wyszło ale jakoś tak nie wiem mam wenę ale jest dziwna haha❤️
•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  • 
Ashley POV
Jest godzina 23:30 zakładam buty,kaptur,maskę i czapkę tak żeby nie było mnie widać przy walkach,jestem anonimową szefową gangu „czarna krew".
Ja właśnie wychodzę z domu i kieruje się do mojego gangu gdzie dokładnie o 23:40 idziemy na nielegalne walki w bunkrze w lesie.
Pewnie zastanawiacie się jak to jest że stałam się szefową najlepszego gangu w nielegalnych walkach,więc zawsze lubiłam walczyć i nie raz ze znajomymi walczyłam po za szkołą,bo w szkole uważają mnie raczej za „dobrą dziewczynę" która chodzi tylko w dziwnych ubraniach i się uczy i na wszystko,skarży itd.ale tak nie jest,uczę się bo wiem że na walkach w przyszłości nic nie zrobię,dlatego się uczę żeby w przyszłości być kimś,ale nie ważne więc tak:
Pewnego razu pobiłam się z jakimś kolesiem,wygrałam,on patrzył na mnie z podziwem.i wręczył mi kartkę,było na nim opisane jakieś położenie w lesie i godzina „00:00"
Napisał obok żebym przyszła tam dzisiaj o tej godzinie,z racji tego że byłam naćpana to tam poszłam, jak już znalazłam to położenie i zorientowałam się że to bunkier weszłam odrazu i zapytałam kto chce walczyć,ludzie popatrzyli się na mnie i zaczęli się śmiać,a zwłaszcza jeden taki debil.wkurzona podeszłam do niego i zaczęłam go okładać pięściami,gdy koleś zemdlał wyszłam i od tamtej pory przychodziłam tam regularnie ale zakrywałam się maskami itd,do dziś słyszę że jestem legendą i ludzie nawijają tam o mnie i o tym wszystkim,ale nikt nie pamięta kim jestem itd.
Toczyło się tak i toczyło wygrywałam każdą walkę,i jakoś tak założyłam gang.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 15, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Królowa WalkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz