TEHLİKELİ BÖLGE

43 0 0
                                    

BU HİKAYEDE Kİ KİŞİ VE KURUMLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR .
YURDUMUZUN MITEOLEJIK İNANCİNDA Kİ BULGULARDAN YOLA ÇIKILARAK YAZILMIŞTIR ..
HİKAYEM HİÇ BİR ŞEKİLDE ALINTI DEĞİLDİR .
TAMAMEN BANA AİTTİR ..
KARAKONCOLOS VAKASİ 3 DERİN KARANTİNA
Trakya'nın iğne ada yöresi ucu bucağı olmayan tropik ormanları ve denize kıyı sı ile Trakya'nın gözde yerlerinden biridir .
Bu cennet sayıla bilecek ovada güzelde bir köy var dır ..

Bu köyde ki ler yıllardır huzur içinde yaşarlar o geceye kadar .... Yıl 1980
Bir gece bütün köy halkı büyük bir uğultu sesine uyanır ....
Her kes tedirgin edici bu sesin nereden geldiğini , endişe içerisinde merak ederler , köy halkı daha önce hiç böyle bir ses duymamış olcak ki ....
Her kes çok korkar ve kimeleri bunu yaklaşmakta olan büyük bir depremin habercisi olarak görür ve o gece evlerinin bahçelerinde yatmaya karar verirler....
^^^^^^^^^^
Aradan bir kaç gün geçer bu uğultu sesi unutulmaya henüz başlamıştı ki ....
Gizemli olaylar olmaya başlar , gece yarısı olunca bazı evlerin kapıları yumruklanmaya başlar ...
Kapıyı açan ev sahipleri hiç kimseyi göremez , ilerleyen zamanlarda bu olay ciddiyet kazanır ve daha da korkutucu bir hal alır ..
Köyden insanlar kaykaybolmaya ve cesedleri günler sonra , çürümüş halde bulunmaya başlar ..
Bazı kimseler ise ormanlık bölgelerde daha önce hiç görmedikleri , bir takım varlıklar görmeye başlar ...
Ama köyün boşalmasına neden olan olaylar .
1981 yılının Ocak ayının bir Cumartesi gecesi gerçekleşir ...
Köye yakın ormandan büyük bir çatışma sesi gelir ...
Silah sesleri okadar şiddetlidir ki bütün köy halkı sokaklara dökülür ..
Korku içerisin de beklenen bir saat gibi bir süreden sonra sesler kesilir , daha sonra köy meydanına ormandan , koşarak biri gelir elinde tüfek ile .... korkmuş köy halkına , bakarak şunları der ...
Ey lanetliler sizler lanetli köpeklersiniz , şeytanın dölleri hepiniz lanetlendiniz , Bunu siz istediniz , şimdi Cehenneminizi yaşayın........
Bu adamın son sözleri olur Daha sonra olay yerine köylülerden birinin araması üzerine Jandarma gelir.
Ve elinde tüfek olan adam köy halkının ve jandarmanın önünde tüfeği ağzına dayayarak intihar eder köydeki herkes korku içinde bir sağa bir sola koşturur.. jandarmada hemen orayı Karantina altına alır .Tam o sırada Ormandan yine silah sesleri yükselir.
Bu durum karşısında jandarma karakoldan destek kuvvet istedikten sonra.
Ormana girmeye karar verirler ormanın 4 girişi vardır Bu 4 girişine jandarma ekipleri pür dikkat ve temkinli şekilde konuşlanır. silah sesleri hala devam etmektedir fakat Görünürde hiçbir insan oğluna rastlanılmaz sadece silah sesleri vardır ve jandarma ekipleri ormanın içerisine , doğru ağır adımlarla ilerler lakin ormanın, içerisine girince seslerin nereden geldiği, anlaşılmaz bir hal alır ..
^^^^^^^^^^
+++++ komutanım orada orada
×××××× bekle orada bir şey yok Asker bekle
÷÷÷÷÷÷ tertip arkanda lanet olsun vur şunu vur vursanaaaa .
==== silah tutukluk yaptı lanet şey sen vur şunu hadi ....
Ve o gece 30 kişilik jandarma timi ormanda ölü bulunur ...
Adli tıptan gelen sonuçlarda ve balistik inceleme ,sonucunda Askerlerin bir birlerini vurdukları ve bu yüzden ,
De öldüklerini açıklanır...
Bu muhamma olaydan sonra köy tamamen boşaltılır ....
Burası Tehlikeli bölge olarak devlet tarafından da , kabul edilince haberin yayılmaması için basına bilgi verilmez ...
1990 yılında da oraya çekim yapmak için gelen gençlerin , kaybolması ve bir kısmınında ölmesi üzerine , devlet oraya girişi komple yasaklar ve Derin karantinaya alır ...
(Günümüz)
Yıllar sonra Devlet bu eski köye çok yakın 500 metre mesafede bir jandarma eğitim alayı kurmaya karar verir burası hem eğitim alayı hemde karakol görevi görecekti ...
İste bu lanetli bölgeye askerlerin yerleşmesi ile bu olaylarda tekrar başlar.
Devlette uzman bir paranormal ekipten yardım almaya karar verir
BÖLÜM 1  SONU 

KARAKONCOLOS 3 DERİN KARANTİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin