4

185 7 0
                                    

Tiea a padlón térdelt és zokogott. Valami csuklyás hapsi állt...a...a halott szülei mellett. Tiea hirtelen a fejéhez kapott, majd ordított nagyot. Mintha egy láthatatlan hullám szerűség lökött volna át a falon. Tiea még nem tudja használni a boszi képességeit, mivel eddig nem volt rá szüksége, de most mintha ezer boszi erejét éreztem volna. Csoda hogy a falat nem törtem át. Ekkor elmúlt ez a taszító erő. Tiea haja az égnek meredt, szemei elfehéredtek, majd hirtelen felállt. A kezét kinyújtotta és egy hirtelen mozdulattal ökölbe szorította. Ekkor reccsenés hallatszott, az idegen pasas meg a földre zuhant. Meghalt. Gyorsan kapcsoltam, mikor Tiea haja leereszkedett, és oda roha tam hozzá. A szeme vissza kapta a halvány kék árnxalatot, Tiea meg a karjaimba zuhant, eszméletlenül. Óvatosan felemeltem őt menyasszony pózba és kivittem a szobából. Ha felkel ne lássa azt a borzalmat. Luke és Calum nem volt sehol, de a lépcső korlátja elvolt törve. Lementem, ahol Luke és Calum épp a földről tápaszkodtak fel. Mikor Cal meglátta az ájult hugát egyből kapcsaolt.
- Te jó ég! Mi történ? - rohant oda hozzám, miközbe. En már a kanapéra raktam Tieat. - Hol vannak anyáék? - lehajtottam a fejem
- Nagyon sajnálom, Calum. - mondtam halkan a fejemet rázva. Cal a földre rogyott. Nagyon szerették a szüleiket...és most halottak...

Michael Clifford ff  Boszi a csajomМесто, где живут истории. Откройте их для себя