...na prahu stála moje matka. Šla dovnitř. "Ty malá děvko! Kvůli tobě se tvůj otec dostal do vězení a teď je mrtvý"!začala po mě křičet a dala mi facku. Z kuchyně přišel Justin a babička. "Jak jsi mě našla"?ptala se moji matky. "Drž hubu."řekla hnusně. "A dost! Kvůli Vám se tahle rodina rozhádala. Ještě jednou Vás uvidím, tak skončíte jako Váš manžel!"řekl drsně Justin. Matka se sebrala a odešla. Šli jsme všichni do kuchyně si sednout a ještě popovídat.
"Kim, musíme jít domů. Moc Vám děkujeme a zase se zastavíme."řekl slušně. Babička nás objala a jeli jsme domů.
Když jsme přijeli domů, šla jsem vybalit kufry. Už byl večer, tak jsme povečeřeli, podívali se na film a šli spát .
Ráno bylo slunečné. Vztala jsem a šla se osprchovat. V koupelně jsem strávila asi dvacet minut, pak jsem šla dělat snídani. Justin ještě spal.Po nějaké chvíli přišel. "Dobré ráno zlato."pozdravil mě. "Dobré ráno i tobě. Pojď se nasnídat."pozvala jsem ho ke stolu.
Když jsme snídani, tak jsem mu musela dát velkou pusu. Díky němu se cítím šťastnější a můj život je mnohem lepší. Všechno se vyřešilo. "Dneska pojedeme navštívit tvou tetu."potěšil mě touhle správou.
Po snídani jsem se šla připravit a pak jsme jeli k mé tetě.
Když jsme dorazili na místo, zazvonili jsme na zvonek. Nikdo nám ale neotvíral. "Vždyť by měla být doma."divil se Justin. "Vy to ještě nevíte?"přišla k nám sousedka. "Nevíme co?"zeptala jsem se jí. "Vy jste příbuzní?"zeptala se nás. "Je to moje teta."řekla jsem. "Tak to pojďte na čaj."pozvala nás.
Posadili jsme se a sousedka nám podala čaj, pak se posadila. "Vy jste ta malá Kim?"zeptala se mě. "Ano to jsem já. Prosím, řeknete nám kde je moje teta?". "Včera tu byla tvoje matka. Byla rozčílená. Pohádala se s tvoji tetou a ze vzteku ji bodla nožem. Tvoje teta to nepřežila. Pak tvoje matka se zabila. Je mi to líto Kim."řekla všechno. "O můj bože, zbyla mi teď jenom babička. Proč zrovna já?"začala jsem plakat. Justin mě objal a utřel mi slzy.
Sousedce jsme poděkovali za čaj a jeli domů.Když jsme dorazili domů, tak jsem šla zamknout do koupelny. Justin na mě volal a já mu neodpovídala. Ticho se mu zdálo podezdřelé. Vykopl dveře. "Kim ne!!!!".......
ČTEŠ
Happier
RomanceBude život Kim šťastnější i přes to, že ji matka šikanuje a otec obtěžuje? Jak to bude s novým boyfriendem Justinem? Tento příběh je plný nenávisti, zla, ale i lásky.