Kvs-21

3.9K 196 29
                                    

Rüzgar'dan...

"Sence hangisinden alayım?" "Bilmiyorum. Hepsinin tadı güzel..." "Dur dur! Buldum! Hepsinden alacağım!" "En çok hangisinden alacaksın?" Kocaman bir şekilde gülümsedi ve "Çikolataa!" "Senden ne beklenirdi ki? Günde 10 paket çikolata yiyor, 6 kutu da süt içiyorsun. Normal." "Ama Rüzgar..." dedi uzatarak. Acaba böyle konuşurken ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı?! "Çikolata bu çikolata! Ne yapayım yani?! Yemeyeyimde ne yapayım?!" Gülümseyip başımı salladım. Görevliye döndü ve Fransızca ile birşeyler söyledi. Açıkçası burda yaşamamasına rağmen Fransızca'sı oldukça iyiydi. Mavi gözleri, kahverengi saçlarıyla oldukça şirin ve güzel duruyordu. Konuşmaya başlamasıyla düşüncelerimden çıktım. "Ya ama şimdi, sen bana bu kadar eşlik ettin. Bize gel dondurma yiyelim, sohbet edelim, git. Olur mu?" "Yani günün sonunda beni kovacaksın." "Mahçup bir şekilde gülümsedi ve söze girdi. "Hayır! Öyle demek istemedim!" "Şaka yapıyorum. Aldıysan gidelim artık, hadi." Kafasını salladı ve pastahaneden dışarı çıktık.

"Ano açın kapıyı artık!" "Ano mu?" Diyip gülmeye başladım. Anormaldi. Fazlasıyla. "Gülme be!" Dediği sırada kapı açıldı. Kapıya doğru döndüğünde duraksadı. Gülen yüzü birden soldu. Ne oluyordu? Bu çocuk kimdi? Neden Alya'ya öyle bakıyordu? Çocuğun gözleri bana döndü ve kaşlarını çattı. Arkadan bir ses gelmesiyle odağımı oraya verdim. "Arel, kim gelmiş tatlım?" "Alya gelmiş efendim." Birden atladı ve "Birde yanımda bir arkadaş getirdim!" Dedi. "Müsaade eder misin. Kapıda kaldık da." Böyle demesiyle kendine gelen çocuk kenara çekildi ve geçmemize izin verdi. Ayakkabılarımı çıkarıp içerdekilerle tanıştım. Alya ise çok önemli birşey unuttuğunu söyleyip merdivenlere yöneldi.

Alya'dan...

Alya: Anonim?
Alya: İki gündür sana mesaj atamadım.
Alya: Ve şarkıda söylemedim...
Alya: Özür dilerim.
Alya: Ama şimdi hata mı telafi edeceğim.
Alya: (Ses kaydı)
Alya: Şu anlık bir işim var.
Alya: Görünce yaz lütfen.
Alya: Görüşürüz...

Bittiii! Geri döndüm bebek! Geç oldu ama hep şu lanet sınavlar yüzünden. Herneyse. Kısa ama, olsun. Sonunda  Alya'cığımızın aklına anonim (Arel) geldi! Medyadaki şarkı  Duman - Yürek.  İyi geceler!

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin