9. kapitola

392 28 0
                                    

... V té bouřce se nedalo spát. Možná, když bych byla malé batole tak bych usla jak nic, ale bohužel batole nejsem ...
Po 3 hodinách se loď pomalu přestávala houpat a cítila jsem jak se bouřka vzdaluje. Přemýšlela jsem jestli mám vstát a jít se podívat na palubu, ale než jsem se rozhodla ... Usla jsem.
Ráno jsem se probudila už za bílého dne. Jack ležel vedle mě a spokojeně si pochrupával. Já se pomalu zvedla a šla se podívat na palubu. Byl krásný sluneční den a mě napadlo se jít vykoupat do moře. Ale hned jsem si to rozmyslela... Bylo několik rizikových možností. Tak tedy jsem si sedla na příď a pozorovala moře.

Když v tom jsem v dálce zahlédla loď. Pořádně jsem se na ni zadívala a po chvíli jsem zjistila, že je to Bludný Holanďan. Zlekla jsem se a začala rychle dýchat. Nevěděla jsem co dělat. Napadlo mě jen jediné. Vběhnout do kajuty a vzbudit Jacka. Toť jsem udělala. Jack se na mě vyděšeně podíval ,, Holanďan!?" ,,Jo!"  Děsivě jsme na sebe "křičeli". Rychle jsme vyběhli ven, Jack vystoupal ke kormidlu a rychle vytáhl dalekohled a začal loď zkoumat... ,,Sakra..." Tiše vyšlo z Jacka. Já za ním vyběhla ,,Co se děje Jacku?" On se na mě smutně podíval... ,,Mám strach..... Strach o tebe?" Já nechápavě se dívala ,,aaa proč?" ,,Je to Bludný Holanďan a věřím, že tentokrát ta duše budeš ty..."
Já ho pohladila po tváři a s úsměvem mu řekla: ,,Neboj..."

Když Holanďan doplul k nám... Viděla jsem  jak Jones kráčí ke mně a Jackovi. ,,Sparrowe, tak se znovu setkáváme..." ,,Nazdár..." Řekl Jack s tím svým ironickým úšklebkem. ,, Tentokrát bych si vybral ... JI!" A ukázal na mě... ,,Emmmm.... Ji? Ale...." ,, Máme smlouvu ne?!" Řekl Jones svým hrubým hlasem... ,,To ano, ale..." V tu chvíli jsem Jacka přerušila. ,,Já půjdu....." Jack se na mě zděšeně podíval, jakože jestli jsem se nezbláznila... Pohladila jsem ho po tváři a tiše řekla: ,,Neboj, já se ti vrátím..." A mrkla jsem na něj. Jones se začal zákeřně smát... ,,Těším se na další setkání... Sparrowe!" A zatím se ušklíbl a vrátil se zpět na palubu Bludného Holanďana a já s ním...

Deník Slečny ViktorieKde žijí příběhy. Začni objevovat