7

166 6 0
                                    

- Hogyérzed magad, Picúr? - kérdettrm, kezem arcára simítva. Nem tagadom, kicsit vonzódom Tieahoz, de nem érzem úgy, hogy egyenlőre el kéne mondanom neki. Nem akarom, hogy csak egy fellángolas legyen. Nem akarom őt megbántani. Nagyon jó a viszonyunk, szóval ezt se akarom elrontani.
- Fáj a fejem. - nyöszörgött, engem kizökkentve gondolataimból.
- Keresek egy fájdom csillapítót. Mindjár jövök. - álltam fell. Ő csak bólintott egy aprót, mire elindultam a konyhába, ahonnan ki is hoztam a gyógyszert. Még bekukkantottam a nappaliba, ahol Luke Ashton mellett feküdve aludt, a kíhúzott kanapén. Édes volt ahogy összebújva ölelkeztek. Szóval ez azt jelenti, hogy Ash már felkelt egyszer. Gyorsan visszaszaladtam a szobába, ahol Tiea már az ágyon ült és bámult ki a fejéből.
- Tessék. - adtam neki oda a gyógyszert meg a vizet, mire be is vette az említett pirulát.
- Nem sokára el fog múlni, de addig pihenned kell. - ültem mellé. Nem mondott semmit, csak felém nyújtotta két kezét. Egyből értettem a célzást, így mellé feküdtem és szorosan magamhoz öleltem apró kis testét.
- Minden rendbe fog jönni. - suttogtam haját simogatva.
- Ígéred? - emelte rám fehér szemeit. Nem volt rajta kontak lencse, aminek nagyon örültem. Szeretm a szeme színét.
- Ígérem. - tartottam fel kisujjamat, amibe kuncogva akasztotta be a sajátját, igy "kisujj esküt" téve...

Michael Clifford ff  Boszi a csajomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz