4 maanden later
Larissa Jeon Pov.
Ik ben al vroeg wakker. Ik maak me klaar en ga de studio in die in de dorm zit. Ik zit doelloos voor mij uit te kijken mijn gedachtes dwalen af naar gister nacht. De jongens van BTS hadden een kleine party gedropt omdat hun tour helemaal is uit verkocht. Gisteren kan ik nog vaag herinneren... Iedereen had wel wat alcohol op. Dus ja. Ik was zeer aangeschoten. Jk en ik zijn daarna naar bed gegaan.
"Weet je het zeker?" had hij nog gevraagd. Waar ik op antwoorde met een knikje. "Ik ben er klaar voor" had ik gezegd. En voor we het wisten lagen alle kleding stukken op de grond. Verder kan ik me niks meer herinneren behalve dat het pijn deed maar ook weer lekker?... Wacht hebben we het wel veilig gedaan?
Ik vraag het vanavond wel aan Jungkook. Hij zal nu toch niet thuis zijn. Hij is vast aan het repeteren voor de Love yourself: Speak yourself tour aan het voor bereiden. Al vier uurtjes zit ik in de studio en ik begin een beetje buikpijn te krijgen. Ik heb net een bakje fruit op. Ik sla alles op en sluit alles af ik moet gewoon even liggen dan komt alles goed. Ik lig op de bank. Niemand is denk ik thuis. "We are home!" hoor ik Jin roepen waardoor ik wakker schrik blijkbaar ben ik in slaap gevallen... Ik ga recht op zitten wat nog meer pijn veroorzaakt in mijn buik. "Babe gaat het wel je ziet een beetje bleek." Ik knik en laat me tegen Jungkook aan leunen die naast me is komen zitten. "Hebben we het veilig gedaan?" vraag ik fluisterend. Jungkook kijkt me aan. "Ik... Ik shit. ... Ik weet het niet, ik zal zo wel even kijken in de prullenbak." Hmmm... Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en val dan al snel in slaap.
Jeon Jungkook Pov.
Ik wordt wakker en zie dat Larissa al weg is. Die zal vast al in de studio zitten. Ik kleed me om en maak me klaar voor de dans oefening. Over drie weken gaan we op tour. De Concerten in Korea hebben we al afgerond en nu gaan we naar Amerika en Europa en dan hebben we effe een kleine break voor onze verjaardag. De 14e alweer. Om half 4 lopen we ons huis binnen. "We are home!" Roept Jin en ik zie Larissa wakker schrikken, waarschijnlijk is ze in slaap gevallen. Ze gaat recht op zitten en ik zie dat ze vergaat van de pijn maar het niet wilt laten zien. Ik zie dat ze een beetje wit weg trekt "Babe gaat het wel je ziet een beetje bleek." vraag ik Larissa knikt en laat zich tegen mij aan leunen ik naast haar ben komen zitten. "Hebben we het veilig gedaan?" vraagt ze fluisterend. Ik kijk haar aan. "Ik... Ik shit. ... Ik weet het niet, ik zal zo wel even kijken in de prullenbak." zeg ik een beetje verward. We hebben het vast wel veilig gedaan... Toch? Ik voel hoe ze haar hoofd op mijn schouder legt en voel na een tijdje dat ze in slaap is gevallen.
Ik leg Larissa op bed en leg de dekens over haar heen. Ik loop naar onze prullenbak om te kijken of ik iets heb weggegooid gisteren. Ik zie niks liggen. "Shit!" Ik ren naar beneden Namjoon en Jin zitten alleen nog op de bank en ze geven elkaar kusjes. Lief ik maak snel een foto voor ik hun momentje verstoor. "Jin? Namjoon?" "Ja Jungkook.." "Ik euh... Liz en ik hebben gisteren.." "Seks gehad ja Jungkook dat hebben we hier in het hele huis gehoord en jullie slapen nog in een apart gedeelte." Zegt Jin. "ja oké, we waren luidruchtig maar er is geen condoom te bekennen in onze prullenbak. Wat moet ik doen..." "Hmmm Een zwangerschapstest is nog te vroeg want een vrouw wordt pas bevrucht na tweedagen ofzo, zo iets heb ik mee gekregen bij biologie toen we nog op school zaten." Zegt Namjoon. Ik knik en ga bij hun op de bank zitten over twee dagen gaan we naar Amerika en moet ik dus Larissa achterlaten. Ik zucht en denk na. Wat als Larissa straks zwanger is... Wil ik wel nu al vader worden of is er op dit moment nog geen plek voor een kleine Jungkook of kleine Larissa.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanfictionLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...