Hello frumosii mei ! Un capitol special pentru voi ! Spor "mare" la citit !
*din perspectiva lui Ino*
Ino : Am ajuns ! Strig catre prieteni mei , care....ei bine alearga gafaind .
Gaara : D-de ...de ce ?
Ino : De ce , ce ?
Gaara : Nu ne-ai asteptat !
Ino : Oph...scuze...m-am grabit .
Shika : No bineee ! Hai la baieee ! Striga amicu' meu , gesticuland cu mainile in aer .
Ino : Ok , atunci haide-ti ! Ma duc inaintea lor ( din nou ) si ce sa vezi....mda...dau peste cineva .
Ino : Scuze.....
Shino : Aaaaa o furnicaaa !
Ino : Ce ? Shino ??
Shino : E...e...e...o furnicaaa !
Sa-mi bag.....Ce "normal" e in lumea asta ! Ech....macar nu-i pasa de insecte . Piciorul meu atinge sgomotos parchetul , zdrobind biata furnica .
Shino : Multumes ! Esti o scumpa ! Si din s-a schimbat , vreu sa zic deloc ! E...acelasi Shino....lingusitor si dragut . Intr-un fel...dragut....
Ino : Bine...pai ....eu ma duc la fete ! Îi fac cu mana si observ fata dezamagita a lui Gaara . Mda....am cam uitat de el .
Ino : Ne mai vedem Gaara ! El da din cap si cu aceeasi "mutra" se intoarce spre cabina : "barbati" . Eu ma indrept spre cabina fetelor si acolo gasesc pe cineva .
Sakura : I-In-Ino , ai......ai v-veni-t ! Vai...nu cred ! In sfarsit a terminat fraza ! Sa-i de-a un premiu cineva ! Nu cred ca Sakura si cu Hinata au facut , schimb de personalitati .
Hinata - Hey , Ino ! Ce-ai mai facut ? Nu am mai vorbit de mult : ai vreun iubit ?
Ino : Ăăăămm.....Nu ....cred...
Hinata : Nu sti ? Hai , trebuie sa te placa cineva ! Te rog spune-mi !
Ino : Pai.....dintr-o alta parte Gaara si de alta parte Shino....Nu stiu ! Nu ma pot decide !
Hinata : Deci..stai sa vad daca am inteles : Tu îl placi pe Gaara dar , te-ai indragostit si de Shino ? Ei doi te plac....Ce ciudat ! Paiii...parerea mea ...e...sa renunti la unu' !
Ino : Vrei sa-i dau...papucii ?
Tenten : Ce fac fetele ?
Hinata : Ce a durat atat de mult ?
Tenten : Poiii.. m-am julit , aruncandu-mi toate kunai-ele , ca apoi sa le pot prinde dar nu am reusit....Si asa sunt toata cu vanatai si zgarieturi ....
Ino : Asa e mereu ? O intreb pe Hinata in soapta . Ea incuvinteaza din cap si coboram in sauna .
*la baieti*
Gaara : Hey , sunteti toti aici !? Buna : Choji , Naruto , Sasuke ! Ei ma saluta si pornim in preuna spre sauna .
*la fete*
Ino : Ce relaxare ! Exclam fericita , invartindu-mi degetul aratator in aer .
Hinata : Cum ramane- Cu , stii tu...?
Ino : Nu stiu !
Hinata : Eu zic sa-l pastrezi pe Gaara , e mai romantic si gratios decat Shino . Parerea mea...
Deci...asa e in lumea asta ! Bine..oricum el e gratios dar nu prea e romantic ! Oh...Ino ! Alegel pe el ! Striga constiinta mea , formandu-se un ecou in mintea mea .
Tenten : Ino ! Pamantul catre , Ino !
Ino : Hmm ? Ce ? Hey ,fetelor trebuie sa plec . E totul in ordine , da ?
Sakura : V-veni-venim si....noi......cu.....tin-e....
Ino : Bine , cum vreti ! Schitez un mic zambet si ies din apa fierbinte .
*la baieti*
Gaara : Tocmai mi-am dat seama ca cineva lipseste .
Shino & Neji : Cine ? Cine ?
Gaara : Lee.....
Shika : Si ce-i cu el ?
Gaara : Nimic....doar ca.....Si nu apuc sa zic , ca sunt intrerupt de un amic .
Naruto : Stiu eu !! A zis ca se antreneaza si nu poate veni . Se antreneaza ? Ce obositor.....O , nu ! Gaara te molipsesti de la Shika ! Mai taci ! Si in momentul ăsta mi-am tras o palma , dar de data asta nu "mintala" .
Sasuke : Da ce , ai patit ?
*puff*
*Aaaaaaaaa*
Gaara : Ce nai-?
Naruto : Haide-ti sa vedem ce s-a intamplat ! Sugereaza prietenul meu , dupa care toti alergam ca nebuni ( lol , nu mai eu nu ) .
Ino : Lee , perversule !
Lee : Dar , nu am facut nimic !!
Hinata : Ai vrut sa tragi cu ochiul , nu ? Excrocule ! Vino aici , ca te omor !
Gaara : Ce s-a intamplat ?
Ino : Cretinu' ăsta a vrut sa traga cu ochiul !
Lee : Eu plec.....Si fuge , dupa aceea toti baieti îl urmeaza ( in afara de mine ) .
Hinata : Jigodie perversa ce esti ! Te omor ! Mda...si a fugit si ea....Raman doar eu si cu Ino , si.....si.....mda.....
Ino : Paiii....ar trebui sa ma schimb si mergem dupa ei ?
Gaara : Desigur...te las....ne intalnim afara .
Vai ce rusinos ! Aproape ca am uitat ca ea are doar un prosop sa-i acopere corpul si eu , deci "eu" ma holbam la biata fata . Nesimtit , nu ? Offf Gaara , iarasi cu un picior in groapa .
Merci , constiint-o !
CITEȘTI
Ready to fly ~Naruto World~
Fiksi RemajaTotul incepe cu mutarea ei , la alta scoala de ninja .... Acolo , va avea o echipa . Care devin cu timpul , cei mai buni prieteni . Dar , va avea parte de dragoste ? Daca da , va trebui sa aleaga ? Cartea este plina cu : drama , suspans , actiune...