Vostalya'm...
Her şey senin uğruna sadece biraz daha zaman gerek. Belki 10 yıl sonra her şey daha farklı olacak kim bilir ?
''Hayalleri olmayan insanlar, hayalleri olan insanlar için yaşarlar'' diye okumuştum. O gün bugündür hep hayal kurarım kimine saçma gelir hayal kurmak umutların kırılır üzülürsün. Günümüzde ki çoğu intiharların sebeplerinden biridir hatta ama bakış açını farklı tutarsan tüm güzellikler senin olabilir. İlk bakışta '' küçükken ne olmak istiyorsun ? '' sorusu hayal ürünüdür. Yaş ilerleyip düşünce, fikir, duygu ve yetenekler belirginleşince asıl cevap ortaya çıkar ama senin ezelinden beri bir meslek sahibi olma hayalin var ister doktor ister çöpçü fark etmez yeter ki hayata iyi yönden bakmayı bil...
Zemheri ayıydı o zaman karar vermiştim hayallerim için yaşamaya. Büyüyecek, meslek sahibi olacak, vosvos alıp şehir şehir dolaşacaktım. Yaşlanınca da Vostalya'ya yerleşmeyi düşünüyordum.
Hayallerim için çabalarken yoluma taş koymak isteyen çok oluyordu elbet. İzin vermiyordum mümkünce. Belli etmesem de o kadar yoruluyordum ki insanların sahte yüzlerinden. Ne yani hepimiz et parçası değil miyiz ? Mevlananın da dediği gibi '' Doğumun bir damla su, ölümün bir avuç toprak değil mi ? ''Ne gerek var allı pullu sözlere, yalan dolana ?
Şu hayattan tek isteğim kurgularımda ki insanlardan, beynimde daima yeri olan şarkı sözlerin de ki karakterlerden, yeşilliklerden, kelebeklerden, plaklardan, siyah beyaz televizyonlardan, yeşilçam filmleri ve vosvoslardan oluşan bir şehir... Ve biliyorum ki ne o şehir tekrar olabilecek ne de şimdi ki insanlarlar eskisi gibi huzurlu.
Unutulmaması gereken tek bir şey var ki hayallerin gerçekleşmesi için tek değil birlik olmak gerek. Mutluluk paylaştıkça çoğalır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vostalya'm...
Short Story''Hayalleri olmayan insanlar, hayalleri olan insanlar için yaşarlar''...