~ Użytkownik Pracoholikk jest aktywny
Burak69: już myślałem, że o mnie zapomniałeś
Pracoholikk: Bo zapomniałem.
Pracoholikk: Włączyłem właśnie laptopa, na którym ostatnio pisaliśmy i proponowane w przeglądarce mi o Tobie przypomniały.Burak69: więc to tak :(
Pracoholikk: Czego się spodziewałeś? Że nie będę mógł się doczekać kolejnej rozmowy?
Burak69: może odrobinkę...
Pracoholikk: Zaczekaj
Burak69: czekam
Pracoholikk: Nie chcę żebyśmy się jakoś źle zrozumieli. Nie wchodzę tutaj z zamiarem umawiania się z kimś.
Pracoholikk: Co istotniejsze - nie gustuje w mężczyznachBurak69: dobra dobra!
Burak69: uspokój się, przecież ja nic takiego nie powiedziałem
Burak69: haha
Burak69: nie wierzę, że Ty naprawdę pomyślałeś, że ja chciałbym się z Tobą umawiaćPracoholikk: Nie pomyślałem. Nie lubię problematycznych niedomówień, więc wolałem z góry oznajmić jak to wyglada z mojej strony.
Pracoholikk: W takim razie cieszę się, że Ty również podchodzisz do tej "znajomości" w podobny sposób.Burak69: jeszcze chcesz coś z góry oznajmiać?
Pracoholikk: Raczej nie przychodzi mi akurat nic więcej do głowy.
Pracoholikk: Nie gniewaj się. Po prostu sposób, w jaki przebiegała nasza rozmowa, wydawała mi się zastanawiająca. Nie chciałbym, by potoczyło się to jakoś nieodpowiednio, przez co przestalibyśmy zupełnie rozmawiać.Burak69: ale Ty się rozwlekasz...
Burak69: już okay, wyjaśniłeś mi, zrozumiałem, nie mam Ci za złe. Wyluzuj, tatuśku
Burak69: byłeś wczoraj zajęty, czy to kwestia tego, że zapomniałeś, skoro Cię jednak nie było?Pracoholikk: To i to. Właściwie to teraz też jestem zajęty. Musiałem tylko coś sprawdzić na tym laptopie, dlatego z ciekawości zajrzałem sprawdzić czy faktycznie jesteś.
Burak69: no jest 22:23
Burak69: jeszcze 7 minut i by mnie nie było. Też mam inne rzeczy do roboty niż siedzenie tu i czekaniePracoholikk: Jutro się odezwę o tej samej godzinie, jeśli oczywiście Ty również znajdziesz czas.
Burak69: jasne
Pracoholikk: Miłej nocy, Buraku.
Burak69: dobranoc, tatuśku
~ Użytkownik Pracoholikk wylogował się.
CZYTASZ
Pracoholikk: || Chanbaek
FanfictionChanyeol za dużo pracuje. Pierwszy raz trafia na portal BumbleChat, gdzie poznaje pewnego, ciekawego chłopaka... Fanfiction pisane za pomocą czatu, rozmów telefonicznych, SMS'ów i listów. Choć przejawiają się wstawki pisane prozą. Dosyć często aktu...