Yıkım

196 31 45
                                    


Bu gece bulunduğu bölgede başına geleceklerden habersiz biri vardı. Minik dostuyla büyük kasalardan oluşmuş değişik bir yerde oturuyordu.

- İkimiz de acıktık, değil mi?

Gelen helikopter sesiyle şaşırdı. Bu saatte sahilin tepesinde bir helikopterin ne işi vardı ki? Korku dolu gözlerle etrafına baktı ve köpeğine daha sıkı sarıldı.

Bu sırada helikopterde SAT Komandolarına Jimin hakkında bilgi veriliyordu.

- Dinleyin! Hedefimiz iki metre menzilli tanımlanamamış bir silaha sahip.

Minhyuk sinirlenmişti. "Ne demek tanımlanamamış bir silah?" dedi içinden.

Mh: Tanımlanamamış? Bu nasıl bir saçmalık?

- Özellikleri bilinmiyor. Polis çoktan şehri taramaya başladı bile. Bilgi alır almaz hemen bildirilen konumda mevzi alacağız.

Minhyuk daha fazla bu saçmalığı dinlemek istemedi ve ayağa kalktı.

Mh: Bu aptallık!

Uçağın kapısını açtı. Sert rüzgar tüm askerlerin oturdukları koltuğa yapışmasına sebep olmuştu.

Mh: Hedef için doğrudan vur emri verildi, değil mi? Ya av olacağız ya da avcı. Birini seçmek zorundayız. Acele edip beni indirin.

- YG Evi (YG Gözünden) -

Sessizce oturmuş düşünüyordum. Gerçekten... üzgün olduğumu görüp öyle davranmış olabilirdi. Ah, tam bir aptalım...

Sessizliği bozan şey kapının çalınma sesiydi. Kapı çalınca heyecanlanmıştım ve kapıya koştum.

Yg: Hey zaten kapı açık, neden kapıyı ça...

Karşımda gördüğüm iki adamla birlikte şaşırdım. Bu saatte ne arıyorlardı ki?

- Buranın boş bir ev olduğunu düşünmüştüm... dedi yaşlı olan. Diğeri ondan daha gençti ve birini arıyormuş gibi evin içine bakıyordu.

Yg: Buraya bugün taşındım. Pardon...

Genç olan polis kimliğini gösterdi.

- Biz polisiz.

Ah, ciddi misin? Kimliğine bakınca anlamıyorum sanki. Tipten orospu çocuğu, kimlikten memur piçi.

- Soruşturma yapıyoruz, bu yüzden size birkaç soru sormamıza izin verin.

Yg: Bir şey mi oldu?

- Bu çocuğu daha önce gördün mü?

Gösterdiği fotoğrafa baktım. Bu Nyu'ydu. Tam cevap verecekken sustum. Onu neden arıyorlardı ki?

Yg: Bu çocuk bir şey mi yapmış?

- Hey burada soruları biz sorarız. Gördün mü görmedin mi?  diye bağırdı genç olan. Ay götüm...

- Sakin ol! Ah, o sadece kayıp biri.

Yg: Kayıp mı?

Hala içimde tuhaf bir his vardı. Kayıp olsa yanında duran kişi tuhaf tuhaf hareketler sergilemezdi.

Yg: Hayır efendim, görmedim.

- Anlıyorum. Onu görecek olursanız lütfen hemen polisle irtibata geçin. Teşekkürler, gidelim.

Gittiklerinde hemen evin şemsiyesini alıp çıktım.

- Sahil -

Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin