Leia Rossini
3 tjedna kasnije
"Jebeš ti mene, a?"-Luka je nezadovoljno frknuo, on i Mijat se svađaju od kada sam ih pokupila s treninga.
"Ja ti ozbiljno kažem."-Mijat je slegnuo ramenima, a ja sam uzdahnula. Ne mogu ih više slušati.
"Šalje Rebić poruku da se moramo vratiti kasnije na trening."-Luka je uzdahnuo, pa bacio mobitel na stražnje sjedalo.
"Zašto? Adi se nije već nahranio našom patnjom ujutro?"-Mijat je preokrenuo očima, pa me potapšao po ramenu. Podigla sam obrvu i on se počeo smijati.
"Ko je to nama loše volje?"-Uštipnuo me za obraz i ja sam ga prostrijeljila pogledom.
"Normalno da sam loše volje kad se prepirete već pola sata."-Uzdahnula sam, a Luka se počeo smijati.
"Kad idete natrag?"-Upitala sam, pa skrenula u Lukinu ulicu.
"U 5, voziš me?"-Da naravno, sad sam i osobni taksist. Kimnula sam, pa se zaustavila ispred Lukine zgrade.
"Izvolite, gospodo."-Nasmiješila sam se, a Luka me zbunjeno pogledao.
"A gdje ćeš ti?"-Uputio je Mijatu pogled da izađe van iz auta.
"Idem do doma po Antonia, pa ga vozim na aerodrom."-Rekla sam, a Luka je preokrenuo očima.
"Jesi sigurna?"-Podigao je obrvu, a ja sam uzdahnula. Počelo je.
"Da, sigurna sam."-Odmahnula sam glavom, mrzim tu njegovu posesivnost.
"Dobro, javi se kasnije."-Rekao je, pa izašao van iz auta. Bože daj mu zdravlja kad pameti nema.
--------------------------
"Gdje si dosada?"-Luka je zaurlao čim je izašao iz arene, a ja sam preokrenula očima.
"Kasnim samo 10 minuta, tuširala sam se."-Rekla sam tiho, dosta mi je prepucavnja s njim svaki dan.
"Čemu dernjava?"-Ante se stvorio pored nas, vidno zbunjen. Luka je zašutio, pa sjeo u auto. Ljut je.
"Hej, Leia."-Ante me uhvatio za nadlakticu kada sam krenula sjesti u auto.
"Loš mu je dan, nemoj mu zamjeriti."-Uzdahnuo je.
"I ja imam loš dan, pa ne liječim svoje frustracije na njemu."-Slegnula sam ramenima, pa sjela u auto. Pokrenula sam ga, pa izašla na glavnu cestu.
"Sutra sam slobodan."-Luka je rekao i ja sam kimnula, nadam se da će sutra biti bolje volje.
"Falila si mi."-Prošaptao je pa mi stavio ruku na koljeno.
"Falila sam ti? Šta nisi se imao izderavati na koga dok ja nisam došla!?"-Preokrenula sam očima, u zadnje vrijeme Luka je toliko rastresen da je to nenormalno.
"Leia..."-Prošaptao je, pa me poljubio u vrat. Kreten, zna na što sam slaba.
"Užasan si."-Uzdahnula sam, a on se pobjednički nasmiješio.
"Jesam, ali si i dalje samnom."-Slegnuo je ramenima, pa me poljubio u obraz.
Sparkirala sam se ispred njegove zgrade i izašla van iz auta, kao i on.
"Jesi dobila?"-Kratko me upitao nakon što smo ušli u zgradu.
"Nisam, kasni mi samo 3 dana."-Slegnula sam ramenima dok ke on otključavao stan.
"Samo?"-Zbunjeno me pogledao, pa ušetao u stan.
"Ne brini."-Rekla sam, pa skinula tenesice i jaknu.
"Kako da se ne brinem? Što ako si trudna?"-Uzdahnuo je, pa sjeo na kauč.
"Pa, nisam sama od sebe zatrudnila."-Preokrenula sam očima, za seks je potrebno dvoje.
"Nemoj se ljutiti."-Tiho je rekao. Sjela sam pored njega na kauč i zagrlila ga.
"Nećeš me ostaviti ako sam trudna?"-Upitala sam.
"Naravno da neću."-Poljubio me u čelo, tada sam mislila da je iskren.
Tada sam mislila da ću imati sve, obitelj, dom i ljubav svog života.
Oh, kako sam se prevarila.
---------------------
Evo i nastavka nakon 100 godina, nemojte zamjeriti malo sam zahrđala.
Ljubimo vasssss
YOU ARE READING
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
Non-Fiction// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...