Ocitla som sa na zemi. Neviem ako dlho už som tu a ani neviem čo chcú so mnou urobiť. Ležala som bezvládne na zemi. Nebola mi zima, už som si po čase zvykla. Male okienko, ktoré osvetľovalo tuto miestnosť. Kvôli takémuto malému otvoru som si všimla kde som. Bolo to niečo ako pivnica, ale v dobe kedy vládli králi by toto miesto nazvali väznicou.
Nič som nevnímala iba sa mi to stále odohrávalo v pamäti. Mikey ležiaci na zemi bezvládne pozerajúc na mňa ako ma od neho berú preč. Nemohla som sa ho dotknúť ani len posledný krát rozlúčiť. Odvliekli ma ako poslednú handru. Neviem čo odo mňa Tobias chce a je mi to jedno. Nechcem žiť. Kvôli mne umrel Mikey (Pre pochopenie Mikey=Ian. Meno Ian bolo používane vo svete mafie, dajme tomu taká jeho prezývka.)a ja mám teraz trpieť? Nevšímajúc si moje mokré líca od sĺz som vstala a podišla k malému okienku. Bolo také malé ani dieťa by ho nepreliezlo. Chytila som sa mreži a pozerala na oblohu. Nebola čistá a slnistá. Zmráchalo sa na dážď. Obloha so mnou smúti. Smúti, pretože jeden človek prišiel o život, kvôli mne. Všetko sa stalo kvôli mne.
Odniekadiaľ sa ozvalo odomknutie zámky. No som zvedavá kto z tadiaľ vylezie. Kráčal akoby bol Boh na zemi. Nie nebol to Tobias. Bol to niekto iný. Niekto s kopu svalmi a čiernymi vlasmi ako uhoľ. Podišiel ku mne a odomkol mi celu. Bez slov ma potiahol za ruku. Viedol ma od môjho okienka preč. Až tak že som nič nevidela iba samú tmu. Ani neviem kedy zastal a už som iba do neho narazila. Otvoril dvere a mne sa naskytol pohľad na dlhú chodbu. Viedol ma až na koniec chodby. Tam na nás čakali schody.
,,Dávaj si pozor. Nikdy nevieš čo bude od teba chcieť," prehovoril keď sme kráčali hore schodmi.
,,Kto? Tobias? Prečo mi to hovoríš?" nič nepovedal. Iba ďalej kráčal. Zaviedol ma až do nejakej veľkej miestnosti. Dalo by sa to nazvať aj obývačkou akurát bez telky. Vedľa bola kuchyňa kde sa nachádzal aj Tobias s nejakou štetkou. A samozrejme nesmela tam chýbať Brooke. Stáli tam ako taká svätá trojica. Mala som jej chuť napľuť do tváre, ale nevládzem. Stojí ma veľa energie už iba tým, že sa musím na ňu pozerať. Nepochopím ako nás mohla zradiť. To Mikey jej nedal všetko po čom túžila? Videla som to v jeho očiach ako ju mal rád. Všetko možné by pre ňu urobil. A ona si to vôbec nevážila. Nechápem prečo to urobila, ale snáď mala dosť dobrý dôvod na to.
,,To sa mi už ani do oči nepozrieš?" prehovorila ako prvá Brooke.
,,Radšej nie. Hnusíš sa mi. Nemyslela som si, že si až taká mrcha. Prečo? Prečo si to vlastne urobila?"
,,Počul si čo mi povedala? Tobi urob niečo," fňukala ako keby som jej niečo urobila. A to som jej iba holú pravdu povedala.
,,Už buď ticho. Nezaujímajú ma vaše sračky," zostala zaskočená ako ja. Pozrela na mňa a už mi išla niečo povedať.
,,Takže nevieš prečo? Tak si asi domyslí. To ja som mala byť tá, ktorá s ním chodí a cestuje po svete. Nie ty! Ale JA! A teraz keď som sa ťa zbavila môžem ísť za ním. Zabudne na teba. A budeme si žiť vlastný život ! Bez teba," bolo mi nanič, čo asi všetci v tejto miestnosti už zistili. Trpko som sa na jej rečiach zasmiala.,,Áno choď si za ním. Žite si svoj dokonalý život. Bezo mňa. Ale ma to jednu chybu a vieš akú?"
,,Čo, že sa naspäť vrátiš alebo že ti pomôže? Nemá ťa rád a nikdy ani nebude," síce to bolelo, ale čakala som to. Ani ja som ho nemala rada, ale niečo sa zmenilo. Avšak neviem čo presne.
,,Nie a nie. Si mimo. Chúďa Brooke sa to posledná dozvie. Tuto tvoj Tobi... áno presne on sám ho za...za...zabil. Nechápeš? Už ho nikdy neuvidíš. Lebo je mŕtvy. On je mŕtvy...mŕtvy..."
Ahojte máme tu novú časť. Dúfam, že sa tešíte a mrzí ma opäť, že až teraz vyšla nová časť. Ale tak každý pozná ten pocit keď sa mu nič nechce robiť. Dúfam, že sa vám páčila časť a budem rada ak tam hodíte tu hviezdičku a zanecháte komentár. Pretože fest mi pomáhajú vaše komentáre. A keď vidím, že sa vám to páči som naozaj šťastná.
Tento text(časť) neprešiel gramatickou úpravou. Ospravedlňujem sa za chyby. ♥
ESTÁS LEYENDO
Vydatá za mafiána
FanficMladá devätnásť ročná Melanie sa musí vydať za mafiána. Nie však z lásky. Nemala to v živote ľahké. Rodičia sa o ňu nikdy nestarali mysleli si, že tým ju chránia. Ale iba jej ubližujú tak ako jej staršej sestre. Ian. Všetko má, nič mu nechýba. Každú...