Bara ha det fett najjs!! Eller... (Kort kap)

878 20 0
                                    

Oscars POV:

Jag låg i en solstol och tog det lugnt. Att vara här var verkligen grymt. Jag och Felix skulle surfa senare idag. Ogge skulle kanske också med men Omar ville inte. Jag satte mig upp och tog av mina solbrillor. Sedan dök jag i poolen och tog några simtag. Det var så skönt i vattnet. Jag simmade till andra änden utav poolen och satte mig på kanten. Jag tittade på hotellet. Det var verkligen super snyggt. Jag skulle kunna bo här resten av mitt liv. Men tyvärr så skulle inte det gå. Helt plötsligt svartnade det för mina ögon.

- Gissa vem! Rösten kände jag så väl igen. Felix!!

- hmm Ogge?? Sa jag och försökte låta som om jag inte visste.

- mm det var rätt. Felix skrattade och satte sig bredvid mig. Vi satt där på bassängkanten och snackade lite.

- ska vi surfa sedan?? Felix kollade på mig och log lite.

- aa visst. Det blir bra svarade jag och drog ner mina solbrillor igen.

- Ogge ska inte med. Han och Omar skulle dra in till stan och fixa nått idag igen.

- okej så det blir bara vi två?? Undrade jag

- japp bara vi två. Ensamma, la han till

- super! Jag log mot honom och sa:

- du är bäst i världen på att vara söt men jag kommer alltid att vara bäst på att komma först i vattnet.

Jag reste mig upp och sprang mot havet. Felix var inte Sen med att springa efter mig! Vi rusade ner mot vattnet. Men så hörde vi ett högt tjutande ljud. Det kom närmare och närmare och sedan......

___________________________

Ja vad händer??!! Nissar ni är bäst 581 reads!!! Asså OMG!!!🐸😭❤️ ni är grymma. Men nästa grej jag ska skriva kommer inte att handla om the fooo på detta sättet. Ni får se. Vi ses nissar❤️🌟 förlåt för att detta kapitlet blev så kort men jag har ingen inspiration just nu!! Jag ska komma på nått tills nästa kapitel.

Halfway to hell {Foscar&Ogmar}Место, где живут истории. Откройте их для себя