Ahoj! Volám sa Aless a mám 15 rokov.
Bývam na Slovensku ale pochádza s Nórska. Mam BFF, ktorá sa volá Lea. Rada si zahrám futbal rada kreslím a občas si rada zahrajem na piano.
Som "jedináčik" ak sa pýtate prečo tie uvodzovkily všetko sa dozviete v príbehu.....Cŕŕŕ. Cŕŕŕ. (😂) A do pixe zas a znova škola. Ako ja ju nenávidím ale známky mám samé jednotky😂✌️
Aši po 10min vyvaľovania v posteli som sa konečne uráčila vstať.
Vybrala som sa do kúpeľne spraviť si moju rannú rutinu. Potom som šla naspäť do izby vybrať si oblečenie
Vybrala som si biele skyni jeani (idk ako sa to píše 😂) crop-top a jeanovu bundu. Ešte som sa stihla aj namaľovať (korektor, lesk na pery, špirála a spravila som si aj obočie)
"Tak a hotovo" povedala som si v hlave.
Moje kroky teraz vedú do kuchyne ale to by som nebola ja keby že sa nestrepem. Mama hneď spozornela a pribehla ku mne.
"Ježiši mária veď toto je na dennom poriadku" hovorila a popritom sa smiala "Ja zato nemôžem, hovorím vám už pol roka že ten schod treba opraviť" už som to nevydržala a vybuchla od smiechu.
Mama len mykla plecami a odišla zase do kuchyne. Ja som šla za ňou keď mi do nosa udrela sladká vôňa lievancou.
Mamám vie ako ich milujem a vždy keď má čas tak mi ich spraví.
Sadla som si za stôl a čakala kedy mi ich položí na tanier. O necelých 5min.Mama už šla do práce a je teraz dávam špinavý riad do drezu. Ešte je len 6:52 a autobus mi ide 0 7:10 takže mám čas.
Je 7:00 a ja pomaly idem na zastávku ako každý deň má tam čakala Lea.
Obiali sme sa a čakali na autobus.Po škole...
Práve idem domou už z dialky vidím že na dvore stojí ocove auto.
"Som doma" zakričala som tak že to bolo počuť možno aj v Amerike
"Sme v kuchyni"
Keď som tam prišla mama a oco mali vážne tváre "Musíme ti niečo povedať" začal otec
"No tak do toho" Popravde som sa začala báť čo také dôležité mi musia povedať. "Sťahujeme sa" "Čo??!
" Kde? Kedy? Prečo? Načo? " Vychrlila som na nich veľa otázok.
" Do Nórska,do mestečka Trofors. O týždeň. Kvôli práci."
"Otec tam dostal novú a lepšiu ponuku" Tento krát mi odpovedala mama.
"Fajn" Na nič iné som sa nemohla a utekala som do svojej izby.
Hneď som zavolala Lei.Po rozhovore s Leou som ešte napísala do triednej skupiny. Dohodli sme sa že pôjdeme na ihrisko.
Šla som sa obliecť.
Zobrala som si Adidas tepláky a obyčajne biele tričko. Spravila som si aj messy drdol a šla do kuchyne kde som si zobrala vodu. Na chodbe som si obula moje kopačky keďže som vedala že Kristián vezme loptu (je to môj spolužiak) sme totiž taká športová trieda to znamená že vieme hrať (basketbal, tenis, bembintón, futbal, florbal, volejbal, hokej a vybyjanú). Najradšej mám futbal a preto chodím aj na trényngi chodí tam aj polovica našej triedy ale aj ostatný z vyšších ale nižších tried.Už som došla na ihrisko a práve sa rozprávame o mojom odchode.
"Budete mi veľmi chýbať"
"Aj ty nám"
"Poďte dáme si skupinové obiatie" Zvolal Kiko.
Už sa tu obímame asi 5min.
"Dosť bolo obímania ide sa hrať futbal" Zakričal Jakub
.....
Práve ideme spolu s Leou domou jej dom je po ceste takže môžme ísť spolu.
S Leou som sa rozlúčila a teraz mierim domou.
Čaute nikto. 😂✌️
Toto je môj prvý príbeh tak dúfam že sa vám bude páčiť. 💛
Môžte mi do com napísať čo si o tom zatiaľ myslíte ❤️🙏🏻
Môžte dať aj vote ⭐-veronika
YOU ARE READING
Zmenil mi život, ale neviem či k lepšiemu alebo k horšiemu?!
RomanceV mojom srdci už na vás nieje miesto!