25.nap
Kezdem egyre jobban érezni magam, aminek nagyon tudok örülni. Egyre több ruhát tudok hordani a fogyásnak köszönhetően. Eddig sem az volt a probléma, hogy nem jött fel rám, hanem az, hogy nem éreztem magam komfortosan. Ezzel szemben ma több haspólót is felpróbáltam és tetszett amit láttam. Meztelenül napoztam, és semmi rossz érzés nem volt bennem. Sosem voltak olyan céljaim, amit súlyban vagy centiben lehet mérni. Egyetlen célom az volt, hogy elfogadjam magam, akár 70kg-osan, akár 30kg-osan. Nos, ez kezd megvalósulni. Kezdem megszeretni magam, és ez az érzés napról napra erősödik. Ha nagyon muszáj ilyesmi célokat mondanom, itt van:
-súly: 50-55kg
-derék: 65cm
-csípő: 95cm
-váll: 105cm
(Van egy arány, amit a magasságból ki lehet számolni, így megkapod, hogy a magasságodhoz képest midnek hány cm-nek kell lennie ideális esetben. Ez egy aranyarány, amit mindenki szépnek lát. Vénusz-index a neve, ez alapján számoltam ki ezeket magamnak. )
Kicsit menjünk vissza az időben, kb. 3 évet.
A testátalakításomnak a terve:
-1 hónap fogyás
-1 hónap edzés
-1 hónap diéta+edzés
Így akartam jobb külsőt, de sosem mentem semmire. A fogyással egyre kevesebb lett az erőm, ezért edzeni kezdtem, de akkor meghíztam, és ezt több, mint 2 évig csináltam. Sosem tudtam igazán, hogy erősebb vagy vékonyabb akarok-e lenni. Idén letettem a voksom a fogyás mellett azzal a fogadalommal, hogyha semmi erőm sem lesz, akkor is lefogyok. Nos, ez így is van. Szinte egy hosszabb séta is nehezemre esik, de elköteleztem magam és végigcsinálom.
És most, hogy eszembe jutott a régi tervem rájöttem, hogy azt követem. Most fogyok, aztán edzeni fogok, utána mindkettőt. Nyilván az edzés alatt is diétázni fogok, de ott az edzés kap nagyobb szerepet, most meg a fogyás. Igaz, edzek is, de a fogyáson van a hangsúly, akkor meg az edzésen lesz. Végre megvalósítom a régi álmaimat és céljaimat.
Szeretnék idén úgy menni nyaralni, hogy büszke vagyok magamra. És nem csak akkor, ha előtte alig ettem, hanem mindennap, minden pillanatban. Most efelé haladok.
Hasazni rengeteget szoktam, a combom pedig egyre vékonyabb. Konkrétan évek óta nem láttam ilyennek. Kíváncsi vagyok, hogy május 31-én, amikor megyünk fürdeni, hogyan fogom magam érezni.
Tegnap nem mondtam, de megint megkaptam, hogy én vagyok a legnagyobb. A nő meg is kérdezte, hogy mikor nőttem ekkorára. De már nem annyira érdekel.
Anonym girl💕
2019.05.24.