part 6

277 52 0
                                    

( زمان حال )

 
من قلبش رو هدف گرفته بودم. بالاخره ترسم رو خوردم و چشم هام رو باز کردم. پهلوش رو زخمی کرده بودم. 

نمیزارم زنده بمونی ...

شلیک کردم!   
دو بار ، سه بار ، بار ها و بار ها ...  
دوباره و دوباره ...
تا جایی که مطمئن شم حتی خدا هم نتونه نجاتش بده!
 

( جیمین )

میتونستم بفهمم که بهم زل زده ، اما  هر باری که نگاهش میکردم نگاهش  رو ازم میدزدید و خودش رو مشغول  با ظرف غذاش نشون میداد . 

نکنه این غذا افتضاحه ؟ هوومم ؟ 

+ غذا بد نیست فقط من اشتها ندارم.

طوری که انگاری فکر من رو خونده  باشه ؟

+ من نمیتونم فکر بخونم وونهو ، این تویی که داری خیلی بلند بلند فکر میکنی !

از خجالت لبم رو گاز گرفتم و اوهوم آرومی رو زمزمه کردم .

+ ازت میخوام که امروز رو با من جایی  بیای  !

– کجا ؟

+هر جایی وونهو ، فقط حاظر باش چون این طور که بنظر میاد صبحانه ـت رو تموم  کردی.

-اره ... اره ... امم من الان حاظر میشم .

از جام بلند شدم که برم لباسم رو با  لباسی که روی تخت بود و اون قبلا  برام اماده کرده بود عوض کنم ، اما  درست لحظه ای که از جام بلند شدم  پام به پایه ی میز گیر کرد و پرت  شدم .

حدس بزنین کجا ؟ 
درسته من پرت شدم و دقیقا روی پای جانگ کوک فرود اومدم .

از این همه نزدیکی نفسم رو حبس  کرده بودم اما اون چشم هایی که برق  میزدن و دستی که بعد از چند ثانیه  مکث دور کمرم حلقه شده بود هیچ کمکی  به حالم نمی کرد.

نمیدونستم چیکار کنم !
اصلا چیکار باید میکردم ؟
فقط مثل احمق ها همین طور بهش زل زده بودم.

فاصله ی صورتش با صورتم کمتر و کمتر میشد و قلبم چه دیووانه وار توی سینه ـم میکوبید.  

میخواد چیکار کنه ؟
من رو ببوسه ؟

لب هاش که تو یک سانتی متری لب های من توقف شدن شروع به حرف زدن کرد ، طوری که با هر حرفی که از دهنش بیرون میومد لب هاش لب هام رو لمس میکردن.

+ نمیخوای بلند شی ؟

صدای بمش رو که شنیدم تونستم به خودم بیام ، اما من فقط گیج شده بودم. میخواستم بلند شم اما وقتی تکون خوردم تنها اتفاقی که افتاد این بود که با کج شدن سرم دقیقا موقعیت یک بوسه ی کامل  رو فراهم کردم و فشار لب هام  رو روی لب های اون  بیشتر کردم.
وقتی چشم هاش رو بست و فشار دست هاش رو که روی کمرم بود رو بیشتر کرد تا بهش نزدیک تر بشم ، حتی یادم رفت که خیلی وقته که دیگه حتی نفس هم نمیکشم .

ETERNITY | JIKOOK FFWhere stories live. Discover now