'Beraberlik' 3. Bölüm.

318 16 4
                                    

-Asiye ve Mustafa çivraya gelmişti.Asiye gizliden gizliden ağlıyordu.İkiside kayaların üstüne oturup karadenizi izliyorlardı.

Mustafa:Benim gözlermi kör??Yoksa sen ağlıyormusun?

Asiye:Bir daha babamı göremicem.Onu bir daha göremicem.

Mustafa:ağlama sen ağlarsan ben dayanamam.

Asiye:İyiki varsın Mustafa.

Mustafa:Sende iyiki varsın.

Asiye:Bir gün eğer evlenirsek-

Mustafa:Evlenirsek diye bir şey yok evlenicez.

Asiye.Buraya evlendiğimiz zaman çocuklarımızlada geliriz.

Mustafa:Geliriz tabi geliriz...

Asiye:Mustafa ben artık o evde kalamam.Her yere baktığımda duvarlar üstüme üstüme geliyor.

Mustafa:Konakta kal olur mu??

Asiye:Ayıp olmasın?

Mustafa:Yakında karım olucaksın kız o evde kalıcaksın ne ayıpı.

Asiye:Tamam o zaman.

-Saat gece'nin  12.00'ı olmuştur.Kaleli konağa gelirler.Herkes  uyuyordur.Asiye yanında geceliklerini getirmemiştir o yüzden Mustafa'nın gömleklerinden birini giyer.Mustafa ve Asiye odadadır.

Mustafa:Sen burda yat,ben Tahir'in odasında yatarım yok zaten evde.

Asiye:Yabancı değilsin,beraber yatabiliriz.

Mustafa:Tamam o zaman.

Yatağa yatarlar;

Asiye Mustafa'ya bakarak uyunaya çalışyordur.

Mustafa:Neye bakıyorsun?

Asiye:Sana.

Mustafa:Ne görüyorsun.

Asiye:Her şeyi.

-Mustafa Asiye'yi bir an altına alır.Asiye'nin bir an nefes alış verişi hızlanır.

Mustafa:Şimdi ne görüyorsun??

Asiye:Şey...

_Mustafa Asiye'nin dudaklarına yapıştı ve öpmeye başladı.Asiyede  karşılık veriyordu.Mustafa yavaş yavaş Asiye'nin kalçalarında elini gezdirmeye başladı.Uzun sürmeden İkiside birbirlerinin üstünü çıkardı artık üstlerinde hiç bir şey yoktu Mustafa bir an Asiye'nin içine girdir Asiye'nin inlemeleri bir kaç zaman sonra zevk inlemelerine döndü.Ve sabaha kadar devam etti.En sonunda ikiside banyoya girdi  ve huzurlu bir uyku çektiler.

son...

'Aşkın İzi' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin