(Beren'in Anlatımıyla)
Alarmın sesiyle uyandım.
Bugün kendimi nedense iyi hissediyordum.Olanlardan sonra birazda olsa mutluydum içimde güzel bir his vardı ya da bana öyle geliyordu.Bugün Asya'nın moralini düzeltmek için birşeyler yapmak istiyordum.O an aklıma bir kızın en sevdiği şey bağımlı olduğu hatta bırakmakta zorluk çektiği şey yani alışveriş merkezi aklıma geldi.-Tabi ya neden bu daha önce aklıma gelmedi.
Annem:Ne aklına gelmedi.
Annemin içeri girdiğini fark etmemiştim.
-Anne bugünlük kredi kartını alabilir miyim?
Anne:Tabi ki ama neden kızım sen benden hiç kredi kartımı istememiştin.
-Bugün arkadaşlarımla alışveriş merkezine gideceğim.
Anne:Tamam.Hadi gel kahvaltı hazır.
-Kıyafetlerimi giyip geliyorum.
Annem gülümsedi.Annemin gülüşü beni biraz daha mutlu etmişti.Okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim.Annemin muhteşem kahvaltısından gözlerimi alamadım.Sanku bugün ayrı bir güzeldi.Telefonum titredi.Telefonumun ekranında gruptan mesaj geldiği hakkında bildirim gelmişti.
Derin:Bahçede buluşalım.
Sanki tüm belalardan kurtulmuş günlük hayatıma geri dönmüş gibi hissediyordum.Annemin eşsiz sofrasından ayrılıp taksiye bindim.Okulun bahçesinde kızları bekliyordum.Asya ve Derin bahçeye girdiler arkalarından Ceren ve Aybüke geliyordu.Ceren Asya'ya sarıldı.Asya irkildi bir an korkmuş gibiydi.Gülümseyerek benim yanıma geldiler.Tabi ki Derin yine sert kız tavrıyla yüzünün şeklini değiştirmiyordu.O da galiba mutluluğinu böyle gösteriyordu.
Hepsi bir ağızda "Günaydın" dediler.Tabi ki Derin hariç.~Günaydın kızlar.Sana da günaydın Derin.
Derin:Günaydın.
~Kızlar çıkışta alışveriş merkezine gidelim mi?
Derin:Tamam gideriz.
Ceren:Olur.
Aybüke:Çıkışta işim vardı ama sizin için iptal edebilirim.
Derin:Bir zahmet.
Ceren:Nasıl bir iş bu?
Aybüke:Hadi gidelim.
Bize söylemediği birşey var ama yinede mutluydu.Kötü birşey olmadığından emindim.Asya mutsuzdu ama yinede onu gülümsetmek için elimden geleni yapacaktım.Sınıfa girdiğimizde Derin"Alışveriş merkezini iyi akıl ettin"dedi.Derin ilk kez beni böyle birşey için tebrik etti.Aslında belli etmesede bizimle olmayı seviyordu.Öğle arası zili çalmıştı.Kantine yemek yemek için indik.Yani galiba yemek yemek için.Kantine indiğimizde Derin en köşedeki masaya doğru ilerledi.Masaya oturduğumuzda Derin'in eski erkek arkadaşı bizim masaya geldi.
Derin:Hayırdır Burak.
Burak:Ayrıldık diye selamda mı vermeyelim?
Derin:Selamını verdiysen uza!
Burak denilen çocuk Derin tarafından eziklenmişti.
Aybüke:Ee ne yiyiyoruz?
O an Derin'in Asya'ya baktığını gördüm.
Asya:Ben aç değilim sadece sıcak çikolata alabilir misin?
Derin:Bana da kahve.
İkiside çok üzgündü bende birden mutsuz hissettim.Bütün enerjim Derin ve Asya'nın yüzlerindeki üzüntü ile gitmişti.
-Ben birşey almıycam.
Aybüke:Yemeyin zaten siz birşey.Ceren,Asya kalkın hepsini taşıyamam.
Kızlar gittikten sonra Derin telefonuyla oynamaya başladı.Bende telefonumu elime aldım.O an telefonumda yine o tarafından mesaj gelmişti.
X:Seni okulun deposunda bekliyorum.
Derin:Beren iyi misin?
Beren:İ...iyiyim sadece kendimi biraz kötü hissediyorum.Ben tuvalete gidip geliyorum.
Tuvalete gitmek için merdivenlere doğru ilerlediğimde arkamı döndüm Derin bana bakıyordu.Kızlar masaya geldiğinde gözlerini benden aldı.Tuvalete geldiğimde elimi yüzümü yıkadım.Derin bir nefes alarak depoya doğru ilerledim.Deponun kapısına geldiğimde kalp atışlarım hızlandı.Deponun kapısını açtım içeri adımımı attığımda kimsenin olmadığını fark ettim.
-Neredesin ŞEREFSİZ!!?
O an içerde bir patlama sesi yükseldi.Kapıya doğru koşarken üstüme dolap düştü.Son duyduğim şey bir erkek sesiydi.