9.Bölüm

23 3 0
                                    

(Derin'in Anlatımıyla)

Patlama sesiyle herkes aşağı indi.Bahçeye indiğimde kızlar kürsünün oradaydı ama Beren yoktu.Kızlara Beren''nerede''dediğimde''yok ''dediler.Bahçede Beren'i aramaya başladık.Okul iki haftayı tatil edildi.''Allah'ım lütfen o olmasın"dedim.Patlama'nın doğalgaz olduğu yazıyordu.Yalnız cesedin kime oldu hâlâ bulamamışlardı.Her gece Beren'e ait olmasın diye dua ediyorum ama korktuğum başımıza geldik.Müdür ertesi gün beni okula çağırdı.

-Derin bu telefon Beren'in.Ailesine ulaşamadığım için seni aradım.Ailesi galiba cenaze işleri ile ilgileniyor.

-N .... ne? Cenaze mi? H ... hocam.

Şaşkın bir ifade ile''Haberin yok muydu?Cesedin kimin olduğu teşhis edildi yani o kişi Beren.

- Ne

Gözümden akan gözyaşlarımı durduramıyordum.Yüzüme sert bir tokat atılmış gibi hissettim.

-O...o ölemez Beren ölemez.

-Sakin ol,İyi misin kızım?

-Yalan söylemiyorsunuz değil mi hocam?,Şaka yapıyorsunuz.

-İyisin değil mi?

Müdür'e onaylarcasına kafamı salladım.Yürürken müdürün dedikleri sürekli kafamın içini yankılanıyordu.Hayır ya Beren ölemezdi.Telefonundan son aramalara baktım.Son arayan numarayı aradım.Sonra mesajlara baktım ve daha sonra da yine o adı belli olmayan sapıktı.Beren'i ben koruyamadım ona sormadım, benim yüzünden, gözyaşlarımı tutamadım.Ayağa kalktım ve yürümeye başladım. Öldürdü,onu öldürdü, koruyamadım.O an bir fren sesi duydum.Derin bir nefes alarak, gruba mesaj attım.

(Yazar'ın Anlatımıyla)

Asya'nın şok olmuş bakışları ile Derin'i biraz daha endişelendirdi.Asya,Derin'in üstündeki şok olmuş bakışlarını çekti.

Asya:Ne oldu neden ağlıyorsun?

Derin de oysa ki Asya'ya cevap vermek bir durum kalmamıştı.Asya kızı kapıda bekletmekten vazgeçer ve onu içeri alır.

Asya:Gel içeri bir elini yüzünü yıkayalım sende ne olduğunu anlattım,gruba da mesaj atmışsın bende toplanın diye gelsinler bize sakince anlatırsın.

Sessizce kafasını salladı.Asya onu odasını götürüp yatırdı.Derin uyurken kızlara eve geldiler.Asya kızlara olanları derleyen odasından bir çığlık sesi yükseldi.Kızlar odaya koştular.

Ceren:Derin ne oldu sen iyi misin?

Derin,Ceren'e sarılır.Kızlar iyice endişelenir.Derin mi?sarılmak mı ?beraber birlikte bir araya zor gelir.Derin bir anda ayağa kalktı.

Derin:Siz içeri gidin ben geliyorum.

Derin banyo ya doğru ilerlerken,kızlar odadan çıkar.Derin yüzünü yıkayıp salona girer.Kızlar meraklı gözlerle ona bakıyordu.

Derin:Ceset ona aitmiş,o ölmüş.

Asya:Kime aitmiş anlamıyorum.

Ceren:Beren değil,yanlış anlıyorum seni değil mi?

Derin:Evet ceset Beren'e aitmiş.

Asya:Ne? Yalan söylüyorsun.

Kızlar Derin'e inanmak istemiyordu.Sürekli''Hayır o ölemez''deyip ağlıyordu.

Derin:Oturun artık yarın cenazeye gidelim.

Aybüke:NE?Bize bunu neden söylemedin?Kim oldugunu biliyor musun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam mı? Aşk mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin