Lecz gdy skończyłam pierwszy rozdział, moje ręce zaczęły drżeć a z książki wydobyło się dziwne światło, przez kilka sekund byłam przestraszona, lecz po chwili ogarną mnie dziwny spokój zamknęłam oczy i gdy je z powrotem otworzyłam...
Wokół mnie było jasno bardzo, wszędzie biel, na pewno nie byłam u siebie w domu.Zaczęłam się zastanawiać
Może usnęłam
Może umarłam
Lecz gdy zmrużyłam oczy zauważyłam niebieskie światło, podeszłam do niego, nie bałam się nie czułam nic, może naprawdę umarłam. Byłam już blisko światła, lecz gdy do niego podeszłam zamiast światła pojawił się stół z tabletem.
Nie miałam innego wyjścia, wzięłam tablet i nagle usłyszałam głos żeński
-Proszę otworzyć aplikacje
Oprócz jednej aplikacji z czarna ikonką nie widziałam niczego innego otworzyłam ją i znowu usłyszałam głos
-Teraz musisz wpisać tu jedna z postaci z Baśnioboru
Ale jak mówiłam miałam osiem lat i trochę głupia byłam wiec robiłam wszystko co mi kazała nie żałuje, czasem fajnie być głupim.
Wpisałam jedną postać i nagle poczułam ogromny ból głowy.
Nagle się obudziłam byłam w łóżku to był tylko sen usiadłam przetarłam oczy ale jak się okazało nie byłam u siebie.
-Mamoooooo!!
Lecz nic
Rozejrzałam się dobrze po pokoju było tu jeszcze jedno łóżko gdzie ktoś się budził.
-Kim jesteś!!!!
Krzyknęłam na chłopca około 10 lat.
-Wszystko w porządku? To ja Seth dostałaś amnezji przez sen czy co.
Czekaj on jest Seth jak w książce, poszukałam wzrokiem lustra
Byłam dziewczyną z książki jak to możliwe uszczypnęłam się ale to nic nie dało nie obudziłam się.
I tak już jest od 8 lat co przeczytam rozdział w książce przenoszę się do ich świata muszę odegrać postać która wybrałam zawsze gdy rozdział się kończy wracam do swojego świata.
Jest to najlepsze co mogło mi się przydarzyć w życiu aż do wczoraj bo ...CIĄG DALSZY NASTĄPI ...
CZYTASZ
Valestil
FantasyZawsze lubiłam czytać ale niegdyś sama tego nie robiłam aż do moich ósmych urodzin, gdy przeczytałam pierwszy rozdział całe moje życie się zmieniło. ---------------------- Zapraszam do mojej nowej opowieści fantastycznej, może będą sceny -18 ale rac...