တစ္ဦးတည္းသာ. . (၀၅)

2.4K 344 79
                                    

ရြာမလိုဟန္ဆင္ရင္း အံု႕မိႈင္းတဲ့ေကာင္းကင္မွာ ရုတ္တရက္ျပက္ထင္လိုက္တဲ့လ်ွပ္ပန္းႏြယ္လို ......

သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္စေတြ႕ခဲ့တယ္...

ခါးစည္းဖံုးအကြက္က်ား...လက္ပင့္ေခါက္ထားတဲ့ ရွပ္ညိဳမိႈင္းမိႈင္း... ဂ်င္းျပာႏုႏုနဲ႕ ... ဘာကမွထူးျခားမေနတဲ့သြင္ျပင္မွာ လူတကာထက္ေခါင္းတလံုးပိုတဲ့ ခႏၶာကိုယ္စြင့္စြင့္ေၾကာင့္ပဲ သူကၿခိမ့္သဲတဲ့မိုးျမင္ကြင္းမွာထင္ရွားေနခဲ့သလား...

ဒါေပမယ့္...

'' ေကာ္ဖီေသာက္ခ်င္လို႕လား... ကၽြန္ေတာ္သြားဝယ္ေပးမယ္ေလ... Fan... ''

တစ္စကၠန္႕စာအတြင္းေပၚလာတဲ့စိတ္ကူးနဲ႕ ကားတံခါးကိုဆြဲဖြင့္တဲ့ကၽြန္ေတာ့္ကို Phill က နားမလည္သလို တစာစာေခၚတယ္

'' ထီးယူသြားဦးေလ... ေၾသာ္ ဘယ္လိုျဖစ္... ''

ကတၱရာလမ္းေပၚနင္းခ်လိုက္တဲ့ ေျခလွမ္းေတြတိုင္းမွာ အေဖာ္ပါေနတဲ့မိုးစက္ေတြ...ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆံပင္ေတြ အေရျပားေတြေပၚေျပးဆင္းခုန္ေပါက္လာတဲ့ မိုးစက္ေတြ...

သူ႕ဆီကိုေလ်ာက္လွမ္းနီးကပ္လာတဲ့အခိုက္အတန္႕မွာ မိုးစက္ေတြကခ်ိဳျမျမ...

'' ဘာေသာက္မလဲဟင္ ''

ခ်ိဳသာေပမယ့္မတိုးႏြဲ႕တဲ့အသံၾသၾသ...ကၽြန္ေတာ္ကိုဒီေနရာအထိအသိစိတ္မဲ့ေရာက္လာေအာင္ညိႈ႕ငင္တဲ့ ဝန္းစက္ညိဳေမွာင္ေသာမ်က္ဝန္းေတြက မိႈင္းညိဳ႕တဲ့တိမ္အုပ္အလယ္ကသက္တံ့လိုပဲ...

'' ဆံပင္ေတြသုတ္လိုက္ပါလား...ေရေတာ္ေတာ္စိုေနတယ္ ''

သူကမ္းေပးတဲ့အတိုင္း ေယာင္ေယာင္ယမ္းယမ္းလက္ခံယူထားမိတဲ့ ျပာႏုႏုသဘက္အေသးအေလးက ေႏြးျမျမသင္းေမႊးေမႊး... ပါးခ်ိဳင့္ေရးေရးေပၚတဲ့အၿပံဳးကေကာ ေကာ္ဖီဆိုင္ရဲ႕ဝန္ေဆာင္မႈထဲမွာပါသလား...

ရုတ္တရက္ဘာကိုမွန္းမသိကၽြန္ေတာ္ႏွေမ်ာတသသြားတယ္...

အနားကိုေနာက္ထပ္မသီလာေတာ့တဲ့ အရိပ္ကိုလိုက္ေငးရင္း တစ္ခြက္လံုးကုန္သြားတဲ့ေကာ္ဖီအရသာကဘာမွန္းမသိလိုက္တဲ့အတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကိုအားနာရမယ္ထင္ရဲ႕...

Between us || KrisYeol OTP Completed ||Where stories live. Discover now