(17.00)
Kızlarla AVM'de buluşacaktık. Kursa bugün gitmemiştim. Çünkü herzaman bu fırsatı yakalayamazdım. AVM'ye gelmiştim. Hemen çantadan telefonumu çıkartıp Sudeyi aradım.
Sude: Buse üst kata Mc'donalds a gel oradayız yemek yiyecekmiş Aslıgil bizde yeriz birlikte.
Tamam hemen geliyorum dedim ve telefonu kapattım.
Yürüyen merdivenlerle gitmek istemedim çünkü çok kalabalıktı. Bende asansörü tercih ettim. Asansöre binip en üst kata çıktım. Mc'donalds a geçtim kızları görüp yanlarına gittim. Azra Sude Aslı ve Melis'i görüp yanlarına gittim. Yemeklerimizi söylemişlerdi yani sude benimkini bildiği için benim menümde oradaydı hepsiyle selamlaştıktan sonra yemeklerimizi yemeye başladık.Buraya gelmeden önce üzerime gri bir t-shirt altınada dizleri yırtık kotumu giydim. Herkes yemeklerini bitirdi. Bizim kızlar sinemayada geçmek istiyorlardı. Gece saat 10.30 da sessiz bir yer adlı korku filmi seansı vardı ve herkes korku filmi sevdiği için ve bu filmin adını çok duyduğumuzdan dolayı seansa biletlerimizi aldık. Saat şu anda 7.15 geçiyordu. Biraz watsonsa geçip kozmetik ürünlerine baktık. Ben rimel arıyordum çünkü rimelim azalmıştı. Yine aynı marka alacaktım çünkü kirpiklerime diğerleri gibi zarar vermiyordu. Herneyse aradığımı buldum ve kızlarda birşeyler aldıktan sonra watsonsdan çıktık. Sonrasında mağazalara geçtik ondan sonra ise biraz bowling bölümüne gidip bowling oynadık. Sonrasında saat 10.15 gibi sinemaya gidip koltuklarımıza oturduk biraz patlamış mısır aldık. Ve film başladı.
Arkadaşlar elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum size zahmet bir oy istiyorum çok görmeyin sizi seviyorum :*♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokunun İzi
Любовные романы🍃🌊"Kafamdaki en saçma cümleleri bile gerçeğe sarıp parmak uçlarında bana gönderen adam seni hergün daha çok seviyorum..."