93. "Plán" - to je sprosté slovo

12 0 1
                                    


Dean ho následuje, připravený to drobné dívčí tělo chytit, kdyby náhodou...

Sakra, není tak v háji, aby omdlíval, že ne?"

Jakmile je k němu Sam zády, z pečlivě udržovaného výrazu vojevůdce vítězné armády zbydou trosky.

Už jenom vymyslet, čím začít, krucinál...

Jasně, že prioritní cíl musí být Lucifer, ale jak? Najít Crowleyho, který se nepochybně nachází někde poblíž... „Aha, a znovu jsem zapomněl na Adama, co by se tu podle Casovejch informací měl taky schovávat."

Sam kráčí chodbou, snaží se potlačit nutkání zastavit a obrátit se k Deanovi, zase jednou říct, jak ho to mrzí. Jistě, téměř všechno ho mrzí, ale... Že chtěl odejít. Že se v tom zbabělém rozhodnutí spojil s Luciferem.

Zhluboka se nadechne. Realita nebo ne, musí se postavit před všechny. Po tom, čeho byli svědky.

„Mrzí ma to," vyklouzne mu téměř neslyšně, zastaví přede dveřmi do kuchyně. Slyší hlasy, rty stiskne k sobě.

Deanovi stačí jediný pohled na tu postavičku – šikanovaná dívenka, co má vejít do školní jídelny. Krucinál, je to Sam, má být aspoň... velký. I kdyby byl uvnitř stejně rozsekaný, měl by vypadat silný. Nasadí znovu ten nejpovzbudivější výraz, jaký je schopen vyhrabat, lehce bratra poplácá po rameni.

„Lítáme v tom oba, jasný?!" sykne, než otevře, aby vešel jako první.

Dotek Sama tentokrát trochu překvapí, ale neodtáhne se, neuhne, zaměří se na něj.

Bratrova slova zachytí a i kdyby chtěl, nereaguje na ně. Znovu si klade tu protivnou otázku, zvažuje, které rozhodnutí je správně, lepší.

A potom Dean otevře dveře, přeruší jeho myšlenky.

Nádech, napřímit se, vykročit.

Cas zkoumá chodby, do kterých se bezmyšlenkovitě zamotal. Balthazar mu nikdy neřekl, že je to tu tak komplikované. Přemýšlí, jak vše vyřešit a jak se dostat do Nebe. Kvůli včelám.

Nějakým způsobem se nakonec dostane do kuchyně.

„Ahoj," pozdraví všechny, kdo tu jsou.

Bobby zvedne ruku na pozdrav, ale pořád má pocit, že všechno je až podezřele dokonalé, když se tak najednou objeví Cas a těsně po něm i Dean se... Samem.

„Casi?" Dean si trochu nechápavě změří anděla, který mu připadá ještě víc mimo, než obvykle.

„Hmmm," zahučí Cas, podívá se na Deana zasněným pohledem.

Sam zůstává stát na prahu, pohledem nejistě přejde po přítomných.

Dean zaváhá, ale pak jen zavrtí hlavou. „Nic, nech to plavat," broukne ke Casovi. Výborně, další mimoň. Kývne na Sama a sám se usadí ke stolu proti Bobbymu.

Dokonalost v Bobbyho očích končí, pořád jsou tu věci, které je potřeba dořešit – a Sam je jedna z nich. Do toho anděl, který kouká zasněně až zbožně. Kam? Na Deana? Svět se regulérně zbláznil.

Cas si bezmyšlenkovitě sedne vedle Deana.

„Deane, co Sam...?" ozve se Bobby. „Už je líp?"

Cas zasněně sleduje zeď za Bobbym.

Sam pohledem zastaví při Bobbym. „Som tu," zamrmlá.

BUNKR ARCHIVKde žijí příběhy. Začni objevovat