27.nap
Reggel sprintelni mentem, egy kondiparkig futottam. Ott edzettem, ami leégett háttal nem volt túl kellemes, de mindegy. Hazafelé szedtem citromfüvet, hogy teát csináljak belőle. Egy vízhajtó, méregtelenítő, fogyasztó italt csináltam. Citromfüvet, citromot, gyömbért és zellert öntöttem fel forró vízzel, aztán a hűtőben vártam, hogy kiázzon, aztán leszűrtem, nagyon csípős és emésztést serkentő. Próbáljátok ki, ha van uborka, azt is rakjatok bele!
Megint napoztam, tanultam is és zabsütit csináltam(nyilván nem magamnak). Lehet még fogok edzeni, de leégett háttal elég fájdalmas. Az avokádóból egyet lefagyasztottam, holnap a maradékot is lefogom. Kitakarítottam az egész házat, szóval elég produktív volt a mai napom.Most pedig a lényeg, ami azoknak szánok, akik le akartak beszélni, vagy bármiféle kétségük volt a böjttel kapcsolatban.
1. "el fogsz ájulni"
Lehet velem van a baj, de nem emlékszem, hogy elájultam volna. Aztán ki tudja mi a valóság... Lehet most is el vagyok ájulva.😂 (irónia)
2. "nem lesz semmi erőd", "majd meglátjuk 2 hét múlva is lesz-e erőd"
Basszus tényleg, most is fekszek, mert nincs erőm állni sem. Csoda, hogy levegőt venni van erőm. Ja meg napi 2-3 órát edzeni jókedvből és unalomból. (igen, tegnap vagy 3 órát edzettem, mert nem tudtam magammal mit kezdeni 😂) És lassan 4 hete csinálom, de megsúgom: van erőm
3. "kórházba fogsz kerülni"
Ez is igaz, amióta böjtölök a kórházból írok. Remélem egyszer kiengednek, de még biztosan nem most, mert kómában vagyok, járni sem tudok és vitaminhiányom van.😂
4. "nem tudsz majd koncentrálni és tanulni"
Basszus a félévi 5,0-ás átlagom 1,0-ás lett. Kellett is böjtölni.😪 (irónia). Sosem tanulok, de stabil 5,0-ás az átlagom 1. osztály óta, úgyhogy de, tudok koncentrálni. Sőt, jobban koncentrálok, mert nem a kaján jár az agyam.
5. "minden izmod el fog fogyni"
Tényleg, most vettem észre, hogy csak zsírból állok, mert nem maradt izmom. A napi 3000 felüléstől, 100 fekvőtámasztól és a sprinttől is csak hájasak lesztek, az izmotok meg fogyni fog. Vigyázzatok!
Remélem érzitek az iróniát, ahol kell!
Basszus anya hozott egy tálcányi sütit, amin torta, meg csomó krémes süti van és megkívántam. De az már tényleg nem fagyasztható. 😪
Amúgy ma megint nem érzem olyan jól magam az egyik bikinimben. 😪 (a másikban szexi vagyok 😎)
Anonym girl 💕
2019.05.26.