PART 2

1K 78 19
                                    

1,1k okunma için teşekkürler...

Sudeden devam...

Aslı nerede diye biraz göz dolaştırdım.Ne yapayım yahu! Ev fazla büyük kesinlikle benim geri olduğum için değil yani...
GERİ DEĞİLİM BEN TAAM MIĞĞĞ?!

Salonda yayılmış televizyonda dizi izliyo biz öyle dizi izlemeyiz bi Çukur var sevdiğimiz o da zaten 2 bölüm sonra tırt. Sezon finallerine oldum olası hep kızmışımdır.Neyse işte arkadan yavaşça yaklaştım ve bir anda onu bağladım bana hâlâ arkası dönüktü ve benim kim olduğumu bilmiyodu. Aslı debeleniyodu.

( Sesimi değiştirerek... )
-TEPİNMESİNE GARDAŞ. dedim.

-ÇÖZ LAN BENİ ORANGUTAN SESLİ SANSAR!

dediği şeyle gülmemek için kendimi zor tuttum. Kendi kurduğu cümlenin saçmalığını anlayınca büyük ihtimal yüzünü buruşturdu.

EVETTTT. ŞİMDİ GELELİM ASIL PLANA... YANİ FASULYENIN FAYDALARINAA

-DEBELENME KÜÇÜK KIZ

-SANA KÜÇÜK KIZIN KİM OLDUĞUNU GÖSTERİYİM Mİ LAN GÖSTERİYİM Mİ ÇÖZÜN BENİİİİİİ !!!

-SAKİN OL ŞAMPİYON ŞİMDİ SENİNLE KÜÇÜK BİR OYUN OYNUYACAĞIZ. TAMAM MI?

- YA Bİ SİKTİR GİT EVİME GELİP BENİ ZORLA BAĞLAYAN BİRİYLE OYUN MU OYNICAM BİDE. ÇATTIK YAAA...

O sırada kızlar sesleri duymuş olmalılar ki aşağıya indiler - ki duymayan anormaldir AMA BİR SORUN VAR Kİ BİZ ZATEN ÇETE HALINDE GERİYİZ. Bende böyleyim işte bi geri değilim deyip bi geriyim derim.neyse...

Kızlar gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı. Ama olayı anlamış olacaklarki sustular. Ben de artık ne bulduysam üstüne dökemeye başladım hayır yanılmıyorsunuz bildiğiniz ne bulduysam üstüne döktüm. Cif'de dökmüş olabilirim tabi. AMAAAANN.
Olur öyle şeyler canım!
Araya kaynadı o yani.

Sonra fanta döktüm. Tabi bu sırada Aslı hiç bir tepki vermiyodu. Öldü mü lan acaba?!

Kızlara kaş göz işareti verdim niye tepki vermiyo anlamında.

Onlarda bana boş gözlerle baktılar.
Yok yok! Sorun bende değil tamamen bu gerilerde yahu! En sonunda dudaklarımı oynatarak anlatmaya başladım. Ve anladılar ve gülümsediler bu tamam demekdi. Bekliyin siiiiz birazdan o gülümsemeden yüzünüzde bir cıdım bile kalmayacak HAHAHAHA.

Aslıya hepsi aynı anda baktılar ve hızlar bana dönüp yine aynı anda kaşlarını korkarak OLAMAZ anlamında yukarı aşağı oynattılar amaaa... ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK! HER NE KADAR BU MANTIKLA YAPTIĞIM HER ŞEYİN SONU BOK OLSADAAA...

AMAANNN BİŞEYCİK OLMAZZ.

Aldığım yoğurt kabını kafasından aşağı bocaladım veee. Sanırım bu bardağı taşıran son damla olacaktı ki bi anda aşırı sinirli bir nefes alıp verme sesi duydum. HAS SİKTİR!

DAHA KAFASINA SILAH DAYAYACAKTIM BEEEE. HAY ALLAH!

YA SUDE SEN ŞUAN NE HALDESİN BİRAZDAN ÖLCEN SEN NE DÜŞÜNÜYON?

Ayyy haklısın yaa(haklı değil Türk)

Hemen bırakıp kendimi dışarı attım. Arkamdanda Aslı çıktı.

NE?! ASLI MI!

HASSSSSSS...

Bakın siz şu hainlere hele yaaa.

Pis götü boklular...

Aslı Evden çıkar çıkmaz hızla sağına soluna baktı ve beni görünce kaşlarını çattı yüz ifadesi aynı bir şeyleri kavramaya çalışıyo gibiydi.

KIZLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin