...

3.4K 208 70
                                    

-დღეს, რვაზე ბინაში დამხვდი.

...................

ქერათმიანი, გამხდარი, მაღალი სხეული ნელი ნაბიჯით გაემართა შავი მანქანისკენ და საჭეს მიუჯდა. დაძაბული ერთი კვირა ჰქონდა.

..........

20:30

-სად ხარ, ამის დედაც რამდენი ხანია გელოდები.

-მაპატიე, მეძინა შეტყობინება ახლა ვნახე.

-კარგი, არაუშავს მალე მოდი.

-დღეს ვერა.

-რას ნიშნავს ვერა?-ქერა გაბრაზებით ჩააშტერდა ტელეფონს ერთადერთი, რაც ახლა უნდოდა ეს თავისი პატარა ბიჭი იყო მკლავებში მოქცეული.

-მაღალი სიცხე მაქვს. დედამ კოლეჯშიც კი არ გამიშვა.

-ჯანდაბა.

-მაპატიე კარგი? თავს უნდა მოვფრთხელოდი.

-კარგი.. კარგი. წამლები მიიღე? ფული გაქვს?

-კი. დედამ ყველაფერი მომიმზადა.

-დიდიხანია?

-სამი დღეა.

-რატომ არ მითხარი? ცუდად იქცევი!

-უბრალოდ ვიცი რომ დაკავებული ხარ. თან ტელევიზიით ვნახე, რომ უცხოელ სტუმრებს მასპინძლობდი. ეს ამდენად მნიშვნელოვანი არ იყო.

-შენ ყველაზე მნიშვნელოვანი ხარ!-ჯანდაბა ეს არ უნდა მიმეწერა. თავში მუშტები შემოიცხო ქერამ.

-მალე კარგად ვიქნები. მადლობა რომ ჩემზე ზრუნავ.

-მარტო ხარ ახლა?

-ჰო, დედა წავიდა სამსახურს მეტად ვეღარ გააცდენდა. მაგრამ არაფერია ჯიმინ ჰიონს ველოდები და მალე მოვა.

-ვინაა ჯიმინ ჰიონი?-ქერას თეთრ ხელებზე ძარღვები დააჩნდა და პასუხის მოლოდინში ტეელეფონს მაგრად მოუჭირა.

-ჯანდაბა, ჯონგუკ, ვინაა ჯიმინი?-ვერ მოისვენა და ახალი შეტყობინება გაუგზავნა.

-ჩემი ძმის მეგობარია, დიდიხანია ვიცნობ.

-არაა საჭირო დაურეკე და უთხარი რომ იქ დაეტიოს სადაცაა მე ახლავე მოვალ შემთან.

მხოლოდ ჩემიWhere stories live. Discover now