Multi:Hayel
Yerime gelmiştim.Güzel ve komfortlu bit yerdi. Kesin zengin bir sahibi vardı. Calışmaya baslamıştım.güzel gidiyordu herşey.Akşam oldu saat epeyi geç olmaya başlıyodu.dışarda bir araba durdu. Arabada yakışıklı bir adam ve bir kızb indi.Kizin kim oldugunu gorunce gözlerim bereldi. Buraya doğru geliyorlardı.iceri girdiler.
-merhaba efendim!Nasıl yardımçı ola bilirim!
-Cok konuşma odamın
anahatrını ver hadi!!-e...efendim kimliklerinizi ala bilirmiyim.?kimliksiz işlem yapamıyoruzda
-eeee!sen benim kim olduğumu biliyormusun?ANAHTARIMI VER ÇABUK OLL!!
-AMA...
arkamadaki elle irkildim.Sude beni kenara cekdi. Adam hala bana ters-tsrs bakıyordu.Bakislarindan rahatsız olmuşdum Sude ona ahtar verdi.Ve işlem yapmadı-sude sen ne yaptın böyle?
-yauu kızım asıl sen ne yapıyorsun? Bu adam buranın sahibini oğlu ve her gün buraya gelir.Sakın bir daha ona cevap verme. Tammamı?
-tamam ben bilmiyordum. Özür dilerim.
-onemli deyil olur boyle daha yenisin.
Ikimizde güldük. O kendi yerine gitdi. Iyi kıza benziyordu.Onunla iyi anlaşmistik.genelde asla dilimi tutamam ama bu adamin karsisinda neden sessiz kaldim acaba neyse yine mal gibj dalmaya basladim.Yanindaki kiz bizim üniverstedendi ve onunla kac kere kavqa etmisdim .Yani onu kac kez yolduğumu ben bile bilmiyordum artik.cok qicik bir kiz bu Yaren yine olsa yine yolardim. Aslinda onun böyle otel odalarinda gece yaptini bilmiyordum o yüzden bi qarip oldum.
Neyse gidip toplanmaya badladim sabah saat 5 te işte olmam gerekirdi. Eve doğru yürümeye başladım. Eve ulaştığmda Zeynep uyumuştu. Bende odama gidip uykuya teslim oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINIM
De Todoresepsionda calışan genç bir kız ve bu otele her gün kızlarla gelen qarip bir tip