Историята ми в 3 епизода

123 12 0
                                    

Аз станах първи клас и дойде едно...интересно момиче, което се казваше Али в класа ми и аз го попитах дали иска да бъдем приятелки.Съгласи се и седна на моят чин,а тогава всички започваха да я "нападат"(да я разпитват).След това аз я повиках навън да играем ,но тя ми отказа понеже майка и не бе съгласна .
Неусетно времето мина  и за мен тя стана моята най-добра приятелка.Тогава започна всичко...караниците с палец нагоре (приятелки) и палец надолу (врагове) и накрая свикаха родитело-учителска среща само за момичетата...на всички ни стана неловко.Станахме 4-ти клас ,аз започнах покрай сестра ми да слушам K-POP  ,а приятелките ми ме мислеха за странна.Аз им обясних ,но те бяха твърдо против.
Завърших училище и се птеместих в друго жилище ,което доведе до местенето ми в друго училище.Изобщо не ми беше прятно,преди да срещна едно момиче ,тя се казваше Ивена...добра,УМНА ,но най-вече приятелка, което не можеш да откриеш винаги.Така се запознахме ,неусетно времето отмина ,Али се промени много (започна да слуша K-POP,да се боядисва и да се води по акъла на другите)и станахме 6-ти клас ,а интересното е ,че всички ненавиждаха BTS.Към края на втори срок Ивена започна да слуша BTS ,нейният bias-a е Jimin (моят е Jungkook) и ние бяхме Jiki.

Към края на втори срок Ивена започна да слуша BTS ,нейният bias-a е Jimin (моят е Jungkook) и ние бяхме Jiki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И двете бяхме луди Armi-та , макар че и двете знаехме , че нямаме никакъв шанс.Което означава ,че това е невъзможна любов.

 Невъзможна любовWhere stories live. Discover now