#1

62 5 1
                                    

Merhabaaaa. Hepiniz hoş geldiniz iyi okumalar.
Bu arada anlatım 3. Şahıs'ın anlatımı, bazı yerlerde istisna olabilir oralarda da emin olunki belirtirim.

Muti=Gözde

Anonim:Selam yazarak başlamıcam çünkü çok klasik olur.
Gözde:Peki yinede selamla başladın?
Anonim:Ahh .Doğru.
Gözde:Ee topramm ne var!?
Gözde: ve numaramı nerden buldun. Kimsin.Hepsini cevaplamalısın.
Anonim:Şöyle ,moralinin bozuk olduğunu biliyorum bence bir piç için kendini bu kadar üzme diyecektim.
Anonim:Sonuç olarak , sen daha iyilerine daha yakışıklılarına layıksın.
Anonim:Kim olduğumu şöylemem ama benimle ilgili bir şey öğreniceksin belkide 1 saat sonra belki de şimdi .
Anonim:Neyse numaranı stalk yeteneklerimle buldum.
Anonim:Fazla yetenekliyim ben yaa.
Gözde:Kim olduğunu bilmiyorum ,normalde böyle kişilerle konuşmam ama şuan konuşacak kimsem yok.
Gözde:Aslında biliyormusun bir yandanda mutluyum beni aldattığını bilmeseydim şuan mal mal yalanlarını dinlicektim.
Anonim:Güzel , şöyle sana sadece birkaç şey söylerim kendim hakkında SENİ SEVİYORUM ama karşına çıkmaya korkuyorum , biliyorum çok korkağım ama şuan bunların önemi yok.
Gözde:En azından isim söyle .
Gözde:Seni anonim diye kaydedicem galiba.

Anonim:Adımı söylemem .
Anonim:Olur istediğini yapabilirsin senin telefonun.
Gözde:Sormamıştım ama olsun.
Anonim:Bu arada gerçekten üzlme ve teşekkürler .
Gözde:Çikolatalarımla mutluyum ben ne diyosun sen be jsallajgalpgagag.
Gözde:Ne için teşekkür ettin.
Anonim:Kimse tanımadığı insanla konuşmaz ama sen değişiksin.
Anonim:Sana söylemekten en çok korktuğum şey neydi biliyomusun?
Gözde:Ne , bana olduğuna emin misin ?Seni tanımiyorum bile ben.
Anonim: Gözde sen akıllı bir kızsın beni zamanı gelince bulacaksın.
Anonim:Gözde ben sana tutuldum. Aşık oldum . Hemde deliler gibi. Bu bu deliliğe döndü Gözde sensiz yapamiyorum . Biliyor musun?
Anonim:Okula gelmediğin zaman evinin önüne geliyorum.
Anonim:Senin ilk ne zaman Pembe bir elbise giydiğini , ilk ne zaman saçını düzleştirdiğini.
Gözde:Oha ben ilk pembe elbisemi 8.sınıfdaki mezuniyetimde giymiştim.Ilk kez saçımı 7.sınifta 15 tatilde düzleştirmiştim.Peki bana nasıl bu kadar bağlandın.
Anonim:Gözde tek birşey isteyebilir miyim ya pencereden bakarmısın.12 gündür okula gelmiyorsun .Çok özledim .Eğer olursa dışarı da çıkabilirsin .Lütfen
Gözde:Evde değilim şuan.
Anonim:Gözde seni kendimden daha çok tanıyorum. Umarım Antalya'daki evinden bahsetmemişsindir. Senin şuan Bursa'daki evinizde olduğunu biliyorum . Senin için geldim.Gözde lütfen.
Gözde:nE!?
Gözde:Niye kendine bunu yapıyorsun.
Anonim:Ne yapıyorum Gözde. Allah aşkına sen o gevşekle çıkarken bile ben sırf sen mutlusun diye ne o yanındaki gevşeği ne de onun için mutlu olduğunu takmıyordum.
Gözde:Tamam ,ulan tamam . Peki neden korkuyorsun.
Gözde: Bu arada dışarı çıkıcam parka orda görmüş olursun.
Anonim:Beni sevmezsin diye belki de yakışıklı değilim diye.
Gözde:Bak beni ne kadardır taniyorsun bilemem ama muhtemelen 6 yıldır ve benim öyle bir kız olmadığımı biliyorsundur. Bu dediğimi düşün ve karar ver en kısa sürede bu sürede bana yazabilirsin.
Anonim:7 yıldır tanıyorum evet bunu düşünememiş olmam cok mantıksız sen öyle biri değilsin , bir kaç gun düşünmek istiyorum.
Anonim:Bu arada eteğin çok kisa değil mi meleğim.
Gözde:Yooo . Seni kırmak istemem ama sanane dbdhhd
Anonim: Haklısın ama yani öyle güzelsinki dışardaki itler kemik görmüş gibi bakıyorlar.
Anonim çevrimdışı
Gözde:Tamam sen görmek istedin çıktım işte .Aslında Bekir çağırdı ama neyse sbsb
Gözde:Bb

3 saat sonra

Anonim çevrimiçi

Anonim:Bekir bu dimi Anonim:En yakın arkadaşın olup sana YAVŞAYAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anonim:Bekir bu dimi
Anonim:En yakın arkadaşın olup sana YAVŞAYAN .
Anonim:Severim keretayı aslında ama fazla yavşak ve gevşek.
Anonim:Ee napun gönülümün sultanı hanım
Gözde:Bende bilmiyorum be anonim.
Gözde:Hala şok içerisindeyim.
Gözde:Anonim seni çok merak ettim gerçekten . Söyle yaa
Gözde:Söyle be anonim hadii.
Anonim:Düşünüyorum.
Gözde:Doru
Anonim:Efendim
Gözde:nE?
Anonim:hasss.
Anonim kişisi mesajı sildi.
Gözde:Allahım ben çok akıllıyim, ben cevherim
Anonim:Üzgünüm heveslerini kırmayayım ama beni bulamıcaksın.
Gözde:Bi foto atsana (no fesatlık)yüzünü.
Anonim:Al
Anonim

Gözde:Ananın bişeyi ama bune aq
Gözde:İyiki bir merak ettik yaa
Anonim: Tamam be bekle güzel çıkam bari fotoda nsns.
Anonim

Evet canlarım zaten böyle bir texting yazmakistiyordum ama bi türlü yazamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet canlarım zaten böyle bir texting yazmak
istiyordum ama bi türlü yazamıyordum ..
Bu bölüm bu kadardı Anonimin kim olduğunu anlamayan var mı ? Sbhshshs bence kaslarla ellerdenn belli oluyor dhdhdh.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin